Programa

©Foto: Sincerely Media
Modera: Antonio Alcántara
Promoure l’accés a la participació plena en drets culturals implica entendre la persona com a una agent que produeix i transmet cultura. Per tant, la construcció i relació amb les pràctiques artístiques significa facilitar la veu i el protagonisme a realitats personals i col·lectives poc o gens escoltades.
Ponents:
Senén Roy i Català (La Tabarra): Quina mediació cultural per a quines polítiques públiques? Recerca-acció sobre drets culturals i acció comunitària.
Karen Rosentreter Villarroel: Arte Textil como Herramienta de Acción Comunitaria.
Armand Medina, Dani Zelko: L'abecedari.
Guille Vidal-Ribas i Gemma Tadeo (Ateneu Popular 9 Barris, Grup Motor de la línia de Recerca en circ social): Generació Zirc: investigació-acció participativa per implementar la perspectiva feminista en projectes de circ social amb adolescents i joves.
Ana Pardo López (Màster en Polítiques Socials i Acció Comunitària IGOP-UAB): Del arte de lo común. Prácticas artísticas y culturales transformadores.
També et pot interessar

DESNONISSEA
Desnonissea (Desnonament + Odissea) reprodueix un desnonament, la performance més representada des del 2008. Mossos d'esquadra, activistes, comitiva judicial, advocat, mitjans de comunicació, veïns i les persones desnonades: Penèlope i Telèmac són encarnats pel públic a partir d'un guió/ poema dramàtic escrit per Núria Martínez Vernis i Oriol Sauleda.

©Foto: Priscilla Du Preez
DEMOCRATITZACIÓ DE LES INSTITUCIONS CULTURALS, QUIN ÉS EL CAMÍ?
Modera: Jorge Luis Marzo

©Foto: Terren Hurst
PRESENTACIÓ DE PROJECTES - GENERANT CONTINGUT I CONEIXEMENT COMPARTIT
Presenta: Gloria Ribera i Alba Rihe
Acompanyament musical: Sin Sync
