Teatre "Rumor de pasos sobre el confín del agua", de la cia. La Inefable

Horaris
Dies | Hores | Preus | ||
---|---|---|---|---|
Divendres |
a les 18.00 h i
a les 20.30 h |
Entrada general: 22 €
Entrada anticipada a 15€ fins al 7 d'abril a tantarantana.com.
A partir del dia 3 de novembre, entrades a 17€ a la web i a 22€ a taquilla. |
||
Dissabte |
a les 16.00 h,
a les 18.00 h i a les 20.30 h |
|||
Diumenge |
a les 12.00 h,
a les 17.00 h i a les 19.30 h |
Tantarantana Teatre - L'Àtic22
- Adreça:
- C Flors, 22
- Districte:
- Ciutat Vella
- Barri:
- el Raval
- Població:
- Barcelona
“Un confí o un marge com a punt de trobada de dos mons diferents és un lloc enorme poder. A la riba, on el mar i la terra es troben, s’alliberen energies poderoses i tumultuoses…”
John Welvood
Rumor de pasos sobre el confín del agua és un projecte híbrid que es posiciona entre les reflexions íntimes i la pràctica artística, essent alhora un passeig filosòfic i un recorregut poètic sensorial a la ciutat, que s’atura sobre alguns temes de la societat contemporània. Una ciutat sempre en evolució -avui més que mai: al confí de si mateixa, al marge d’un canvi, esperant “un més enllà”.
Travessar marges i confins, fins i tot a la nostra pròpia ciutat, pot restituir-nos un temps aparentment “inútil” i, en canvi, absolutament lliure d’idees lucratives/preestablertes. Ens entrena a poder veure millor allò que maldestrament se’ns escapa, a escoltar i a sentir amb més precisió, per així poder deixar aflorar silencis, sensacions, contradiccions, sentiments i noves visions.
El viatge inicia suggerint al públic que viurà experiències poètiques quotidianes a la recerca d’allò insignificant, del que no és aparent. Però és un simple pretext per a una reflexió més íntima: descobrir els propis límits i allò que ens espera més enllà d’ells, en aquest “més enllà”. Quina és aquesta emoció que ens truca fora del nostre territori? Aquesta proposta vol crear oportunitats de trobada i de contemplació als carrers de una ciutat i entre desconeguts, facilitant així la possibilitat de reimaginar-la.