Tornar

Comença la segona fase de la campanya ‘Baixa a La Rambla’
‘Baixa a La Rambla’

Comença la segona fase de la campanya ‘Baixa a La Rambla’

Organitzada conjuntament per l’Ajuntament de Barcelona i l’associació Amics de la Rambla, el projecte ha programat més de 50 activitats.

El desembre de 2020, la campanya d’activació del comerç ‘Baixa a La Rambla’ va aconseguir atreure a més de 2.500 barcelonines i barcelonins. Aquest juny, es durà a terme la segona fase del projecte, que organitzen conjuntament l’Ajuntament de Barcelona i l’associació Amics de La Rambla, programant més de 50 activitats lúdiques, gastronòmiques, esportives i musicals. L’objectiu d’aquesta campanya 360º és que la ciutadania de Barcelona es retrobi amb els espais més coneguts de Ciutat Vella i descobreixi els més amagats després d’un descens del turisme internacional mai vist abans de la pandèmia. Les activitats tindran lloc del 4 al 20 de juny i inclouran rutes guiades de la mà d’historiadors, propostes gastronòmiques al Mercat de la Boqueria, tallers de ball i el concert del guitarrista i productor musical Raül Refree.

La campanya també permet visitar alguns museus de Barcelona amb preus especials, com per exemple el Museu d’Art Contemporani de Barcelona, el Museu Marítim i el Museu de Cera. Altres espais que destacaran aquests dies són l’Ateneu Barcelonès, amb un homenatge a Montserrat Roig i un taller de lectura poètica, i els quioscos de flors de La Rambla que estan en desús. En aquests, l’alumnat del Grau en Disseny d’ELISAVA hi exposarà els seus projectes de recuperació d’aquests quioscos. La proposta es completa amb activitats esportives al CEM Colom i diferents tallers de cuina, floristeria i exhibició d’artesania.

Algunes activitats seran gratuïtes i d’altres, de pagament. Per a més informació sobre els preus i els horaris podeu consultar el programa del ‘Baixa a La Rambla’.

Data de publicació: Dilluns, 31 maig 2021
  • Comparteix