Tornar

La imatge gràfica de l'aplicació Literapolis

L'aplicació Literapolis incorpora tres nous itineraris de joc

Estan relacionats amb llibres de l'escriptor Eduardo Mendoza, flamant Premi Internacional de Novel·la Històrica Barcino.

Coincidint amb el festival Barcelona Novel·la Històrica, i també amb la concessió del Premi Barcino a l'escriptor Eduardo Mendoza, l'aplicació municipal Literapolis estrena tres itineraris de joc que tenen relació amb els textos de l'autor barceloní. Les noves propostes endinsen els participants per indrets de Ciutat Vella i de l’Eixample, espais narratius a La verdad sobre el caso Savolta, La ciudad de los prodigios i El misterio de la cripta embrujada. Guiats per Onofre Bouvila, Javier Miranda, el Pajarito de Soto o l’heroi innominat del misteri de la cripta embruixada, protagonista d’un seguit de novel·les de Mendoza, els jugadors i jugadores hauran de resoldre unes proves que remeten a les novel·les corresponents.

Literapolis va néixer amb els objectius de fomentar la lectura i el coneixement de la ciutat a través d'unes gimcanes literàries. Cada jugador ha de localitzar diferents punts geogràfics reals de la ciutat per on transcorre l’acció d’un llibre. Una vegada geolocalitzat cada indret, i després de resoldre una prova, el jugador és recompensat amb una nova informació i pot seguir l'itinerari. A l'aplicació hi ha diverses novel·les, i cada una té tres itineraris diferents: un serveix per descobrir el llibre i l’autor, un altre per contestar preguntes sobre el llibre una vegada s’ha llegit i un tercer per desxifrar enigmes i jocs d’enginy relacionats amb la novel·la i amb la ciutat. En acabar la gimcana, els jugadors guanyen premis relacionats amb les novel·les.

Tant si voleu més informació de Literapolis com si us voleu descarregar l'aplicació, entreu aquí.

Data de publicació: Dimarts, 10 novembre 2020
  • Comparteix