Tornar

Santa Eulalia

Santa Eulalia proposa una trobada d’art i moda al carrer

La veterana botiga del passeig de Gràcia, amb 175 anys d’història, formarà equip amb l’artista Antoni Miralda per convertir el seu exterior en una gran festa multidisciplinària

La botiga Santa Eulalia, situada en ple passeig de Gràcia, és un veritable referent del comerç a Barcelona. La seva història és llarga i il·lustre: va néixer fa gairebé dos segles en un moment en el qual la ciutat s’havia començat a expandir fora del nucli antic i en plena explosió de la indústria i de la burgesia. Amb el pas del temps, Santa Eulalia va ser el principal centre importador de moda provinent de les grans capitals d’Europa, i si l’alta costura va trobar clients a Barcelona, va ser en part gràcies a la seva acció. Així que una celebració com els 175 anys de Santa Eulalia al peu del canó, i a més en una artèria tan competitiva com el passeig de Gràcia, mereixia quelcom especial. Aquesta acció que servirà per commemorar l’aniversari estarà signada per Miralda, o sigui, Antoni Miralda, un artista amb una trajectòria de dècades en la qual ha elevat a la categoria d’art la presentació de la gastronomia i les accions preparades al carrer. Als seus 76 anys, Miralda reprèn la seva activitat professional per transformar Santa Eulalia i els seus voltants en una festa gràcies a una performance exclusiva.

L’aniversari serà el proper 6 d’abril i durant la tarda Miralda proposarà que siguin l’art i la moda els que surtin al carrer. Tot i que Santa Eulalia vol que entris a la botiga, el cert és que el màxim interès serà a la porta, amb una performance en forma de passarel·la de moda que serà una metàfora del comerç, de l’activitat vital al passeig de Gràcia, de la moda com a complement inevitable de la vida diària i la projecció de la vida com una forma d’art.

Trobaràs més informació sobre l’acció de Miralda en aquest enllaç.

Data de publicació: Dimecres, 04 Abril 2018
  • Comparteix