Tornar

Tres dies de creativitat al Festival ADCE

Tres dies de creativitat al Festival ADCE

Quarta edició de l’esdeveniment que convoca la millor imaginació europea

Barcelona ha estat la ciutat escollida per a la celebració de la quarta edició del Festival ADCE, impulsat pel Club de Directors d’Art d’Europa. Una trobada que enguany dirigeix Kris Hoet, cap d’innovació i cofundador de l’agència creativa belga Hapiness, i que està dedicada a la implementació pràctica de la creativitat.

Durant tres dies, del 9 a l’11 de novembre, el Disseny Hub acollirà xerrades, tallers, exposicions i la gala dels Premis ADCE en l’àmbit de la comunicació visual, el disseny i la creativitat per reformular el futur.

La tecnologia, vehicle inqüestionable de la innovació d’avui, serà una de les protagonistes de l’esdeveniment. Amb aquesta idea s’han escollit els conferenciants del festival, que se succeiran durant tot el divendres: Steve Vranakis, director creatiu del Creative Lab de Google, Fernanda Romano, cofundadora de Malagueta Group, Zélia Sakhi, directora creativa de Mobiento/Deloitte Digital, Tom de Bruyne, fundador de Sue Amsterdam, Helge Tenne, fundador de Jukull AS, Julio Obelleiro, cofundador de Wildbyte, i Luna Maurer, cofundadora de Moniker.

Dissabte al matí serà el moment dels tallers, en què s’abordarà la combinació entre creativitat i tecnologia des de diferents punts de vista, com les dades, la comunicació, l’emprenedoria o la realitat augmentada.

Al vespre, durant la festa de cloenda del festival al Molino, se celebrarà el lliurament dels premis ADCE d’enguany, escollits per un jurat format per més de 60 creatius europeus de primera línia (reunit per a la deliberació, a porta tancada, el dijous).

A més, fins diumenge 12 l’esdeveniment acollirà les exposicions ‘Self’, que aglutina autoretrats de 20 il·lustradors, i ‘Dear data’, la correspondència visual que durant unes setmanes es van intercanviar les dissenyadores gràfiques Giorgia Lupi i Stefanie Posavec. I dissabte a primera hora de la tarda es passarà el documental ‘Graphic means’, un recorregut per la història del disseny gràfic.

L’assistència al festival o només a determinades activitats és oberta a tothom, amb preus que oscil·len entre els 24€ i els 80€. Les entrades s’han de comprar mitjançant el web habilitat pel festival.

 

Data de publicació: Dimarts, 07 novembre 2017
  • Comparteix