Compte enrere per als actes de cloenda

Ja estan obertes les inscripcions per als actes de cloenda de secundària i primària del 2 i el 9 de juny, us ho perdreu?

Un any més, des de la secretaria BCN Escoles + Sostenibles convidem a tots els centres educatius que formeu part de la xarxa a la cloenda que organitzem per tancar el curs escolar 2015-2016.

Els actes de cloenda són un bon espai per tal de conèixer què estan fent altres centres i per agafar idees de cara a programar les accions de l’any vinent. També és un moment lúdic, d’aprenentatge i de celebració per a tots i totes. Aquest ha estat un any ple d’esdeveniments: s’ha obert el procés participatiu del Pla d’Actuació Municipal (PAM), el programa Bcn Escoles + Sostenibles fa 15 anys i s’ha celebrat la V Conferència Catalana de joves Tinguem Cura del Planeta .

Com a novetat d’enguany, l’eix conductor dels actes serà el canvi climàtic. Amb la celebració de la COP21 a París, l’Ajuntament de Barcelona ha signat el document de Compromís Barcelona pel Clima, que ha portat a la creació de 4 grups de treball i 9 equips de projecte al voltant de diferents eixos temàtics: eficiència energètica i energies renovables, mobilitat sostenible, economia circular i educació ambiental i comunicació.

N276 01 cloenda intern

Acte de cloenda de primària

Dia: dijous 9 de Juny
Horari: de 9.30 a 13 h
Lloc: Parc de l’Estació del Nord

 

Informació a destacar:

• L'assistència serà d'un màxim de 6 persones per centre (comptant mestres i alumnat). 

• Hi haurà 6 tallers de temàtiques diferents.

• Per a l’alumnat de cicle superior hi haurà un espai d’intercanvi d’experiències.

• Tancarem la cloenda amb un espectacle.

Formulari d’inscripcions i programació provisional

 


Acte de cloenda de secundària, batxillerat, cicles formatius i CFA.

Dia: dijous 2 de juny
Horari: de 8.30 a 13 h
Lloc: Espai Jove la Fontana ( C/Gran de Gràcia, 190)

 

Informació a destacar:

N276 01 cloenda 2• L'assistència serà d'un màxim de 8 persones per centre (comptant mestres i alumnes).

• Per a la dinàmica d’intercanvi cal que escolliu aquella acció més rellevant, inspiradora i innovadora. El format és lliure: pot ser des d’un objecte, una fotografia, un vídeo, etc. 

• Si porteu material digital (per projectar vídeos, imatges, etc.) heu de dur el vostre portàtil amb bateria carregada i comprovar que tot funcioni. No hi ha connexió de xarxa wi-fi (convé que el material estigui descarregat en un USB o al mateix ordinador).

• Per aprofitar al màxim l’intercanvi d’experiències i organitzar-vos millor, hauríeu de saber amb antelació quins alumnes seran els que faran la presentació de la vostra acció més rellevant.

 • Cal portar llapis o bolígrafs.

• Hi haurà un espai de treball per als professors on s’intercanviaran les experiències.
•Un cop es faci la dinàmica d’intercanvi entre docents, professors i alumnes de cada centre treballaran i reflexionaran sobre com millorar les accions que actualment hi fan.

 

Formulari d’inscripcions i programació provisional