Impactes B+S: Aigua, gestió i ciutat, un repte capital

La Xarxa Barcelona + Sostenible estrena un nou format d’activitats de presentació d’experiències i d’enxarxament per als seus membres. Amb el nom d’“Impactes B+S” es duran a terme sessions al voltant de temàtiques específiques i rellevants d’actualitat. La primera és sobre el repte de la gestió de l’aigua i tindrà lloc el 20 de març.
El 20 de març, i amb motiu del Dia Mundial de l’Aigua, tindrà lloc el primer “Impactes B+S” que porta per títol “Aigua, gestió i ciutat, un repte capital”. En aquesta jornada podreu escoltar tres experiències inspiradores d’organitzacions de la Xarxa Barcelona + Sostenible al voltant de l’estalvi de l’aigua, la seva gestió, i l’aprofitament de recursos hídrics alternatius:
- Presentació del treball i el dictamen del Grup de Treball de Recursos Hídrics Alternatius a l’Aigua Potable. A càrrec de Vanessa Salvo de Posidònia Green Project. Vicepresidenta segona del Consell Ciutadà per la Sostenibilitat
- Comunitats hídriques, pla pilot. A càrrec d’Albert Sagrera de Societat Orgànica
- Experiències d’estalvi en hotels. A càrrec d’Anna Velasco del Gremi d’Hotels
Posteriorment, hi haurà un espai per fer networking amb la resta de les organitzacions assistents.
Impactes B+S: Aigua, gestió i ciutat, un repte capital
Presentació d’experiències i enxarxament
20 de març, de 12 a 14 h – La Fàbrica del Sol (Pg. Salvat Papasseit, 1)
Per a assistir a aquesta sessió cal ser membre de la Xarxa B+S. Us hi podeu inscriure a través d’aquest formulari.
A banda de la jornada, en el marc d’aquesta activitat, oferim una visita al Jardí Fènix, integrant de la Xarxa B+S, que ja està aplicant mesures d’estalvi hídric i que segur que és del vostre interès.
Impactes B+S: Aigua, gestió i ciutat, un repte capital
Visita al Jardí Fènix
26 de març, d’11 a 13 h – Jardí Fènix (Carrer Dalmases, 76)
Per a assistir a la visita també cal ser membre de la Xarxa B+S i inscriure-s’hi a través d’aquest formulari.