Home / Sortides Culturals "Casa Vicens"

Traductor de google :

No podem deixar de dedicar una sortida a la commemoració del centenari de la mort d'Antoni Gaudí, un dels arquitectes catalans més universals, amb una visió transversal, territorial i d'internacionalització.

Hem decidit visitar la primera obra de Gaudí, que la tenim ben a prop nostre, al nostre barri, i que va ser declarada Patrimoni Mundial per la Unesco l'any 2005.

La Casa Vicens (1883-1885) és el primer gran encàrrec que rep Antoni Gaudí (1852-1926), preludi de tota la seva obra arquitectònica posterior. És la seva primera obra mestra i un dels primers edificis que inauguren el modernisme a Catalunya i a Europa.

Abans de gaudir de la visita, passarem per la plaça Trilla i per la plaça Lesseps i n'explicarem la seva història.

Sortida des del Centre a les 10.30h.

Horarios

Centre Moral i Instructiu de Gràcia

Dirección:
Carrer de Ros de Olano, 9
Districto:
Gràcia
Barrio:
la Vila de Gràcia
Ciudad:
Barcelona

Síguenos en las redes sociales

Casal de Barri La Vinya

Sants-Montjuïc | Adreça: C/ Alts Forns, 87 | Tlf: 933314440