Home / Espectacle "Nascuts lliures", de La Conquesta del Pol Sud

Traductor de google :

Quins reptes afronta l'educació en el món d'avui?

Nascuts lliures és un projecte escènic de La Conquesta del Pol Sud que posa en el centre el concepte d'educació i els reptes als quals s'enfronten les societats modernes a l'hora de pensar l'educació en un món cada cop més inestable i amb innovacions tecnològiques tan importants com la IA i les xarxes socials.

A escena, un grup de professionals de l'educació comparteixen les seves preguntes, inquietuds, esperances i pors a través de les seves pròpies experiències. Un cant escènic a la idea de transformació dels individus i a la idea d'educació com a creixement.

Després d'haver presentat al TNC la trilogia de teatre documental Nadia, Claudia i Raphaëlle, La Conquesta del Pol Sud ens presenta la seva última creació.

Fitxa artística

Autoria

La Conquesta del Pol Sud

Direcció

Carles Fernández Giua

Horarios

Teatre Nacional de Catalunya - Sala Petita

Dirección:
Pl Arts, 1
Districto:
Eixample
Barrio:
el Fort Pienc
Ciudad:
Barcelona

Síguenos en las redes sociales

Casal de Barri Trinitat Nova

Trinitat Nova | Adreça: C/ Garbí 3, 08033 | Tlf: 677408154