×

Mensaje de error

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable en include() (línea 9 de /var/www/apps/app1142/www/casalsdebarri/verdun/sites/all/modules/microcasals_extensio_guia/templates/detall-related.tpl.php).
Home / Activitats formatives / Conferència 'Calor, tacte i dolor: Com ho detecten les nostres neurones?'

Traductor de google :

La xerrada descriu els principals mecanismes que tenen les nostres neurones sensorials per detectar diferents tipus d'estímuls (tàctils, temperatura, dolor...), quines sensacions es produeixen en el nostre cervell i què passa quan aquests mecanismes no funcionen o funcionen malament (dolor crònic, alteracions en la percepció...).

A càrrec de  Xavier Gasull, catedràtic de Fisiologia de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona, i investigador de l'DIBAPS. La seva recerca està enfocada a entendre els mecanismes de percepció d'estímuls dolorosos i quins canvis es produeixen en les neurones durant el dolor crònic o inflamatori. 

Horarios

Centre Cívic Casa Golferichs

Dirección:
Gran Via de les Corts Catalanes, 491
Districto:
Eixample
Barrio:
la Nova Esquerra de l'Eixample
Ciudad:
Barcelona

Síguenos en las redes sociales

Casal de barri Verdun

Verdun | Adreça: c/ de Luz Casanova, 4-6 | Tlf: 933547904