Concert "La ‘Segona’ de Mahler", amb Orquesta Sinfónica Simón Bolívar & Franz Schubert Filharmonia
Traductor de
:


Horarios
Días | Horas | Preus | ||
---|---|---|---|---|
Dimecres |
a les 20.00 h |
Entrada general de: 22 a 82 €
(+ despeses de gestió) |
Palau de la Música Catalana
- Dirección:
- C Palau de la Música, 2
- Districto:
- Ciutat Vella
- Barrio:
- Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera
- Ciudad:
- Barcelona
Fitxa artística
Katja Maderer, soprano
Martina Baroni, mezzosoprano
Orquesta Sinfónica Simón Bolívar
Coro Nacional de Colòmbia
Franz Schubert Filharmonia
Tomàs Grau, director
Programa
G. Mahler: Simfonia núm. 2, "Resurrecció"
Unió de talents
Gràcies a la relació institucional entre la Franz Schubert Filharmonia i l'Orquestra Simón Bolívar, aquestes dues formacions es presenten sota la batuta del nostre director musical i artístic, Tomàs Grau, per interpretar plegats la Simfonia núm. 2 de Mahler, una obra que celebra l'esperança i la resurrecció.
Acompanyades per l'impressionant Coro Nacional de Colombia i les veus de Katja Maderer y Martina Baroni, aquest esdeveniment celebrarà el 20è aniversari de la fundació de la Franz Schubert Filharmonia.
Un món simfònic
Quan Mahler escrivia simfonies no en tenia prou amb 70 o 80 músics: si en podia tenir 120, millor. I pel que fa a la durada, no s'hi posava si no era per escriure, com a mínim, una hora de música. Amb aquesta visió grandiosa va compondre nou simfonies, nou "mons que ho abracen tot", com deia ell mateix. En la Simfonia núm. 2 va recollir el testimoni de Beethoven i Mendelssohn que també havien inclòs una gran massa coral dintre del discurs simfònic i va bastir una obra impressionant, enorme, colpidora. Mahler va reflexionar musicalment al voltant del poema Resurrecció de Klopstock i va escriure una música intensa i dramàtica que ha convertit aquesta obra en una de les preferides pel públic d'arreu. Fins i tot la mitomania que envolta l'obra va fer que algú pagués 5 milions d'euros pel manuscrit original en una subhasta, convertint-la així en la partitura més cara de la història.