S’acosta el mes de novembre i també, per setè any consecutiu en aquestes dates, la Mostra de Cinema Àrab i Mediterrani de Catalunya.
Si sempre hem fet bandera de la necessitat d’endinsar-nos en el passat, per interrogar-lo i recuperar-ne vides i universos silenciats que ens ajuden a entendre el present i a imaginar un futur millor, enguany podem dir que la memòria és l’eix vertebrador de la Mostra. I no podia ser d’una altra manera, ja que el Líban és el país convidat d’aquesta edició. Un país
petit, cruïlla de mons diversos i amb ferides encara sagnants en els seus records i geografia. Per això proposem un recorregut per la seva història dels darrers trenta anys amb dues pel·lícules cabdals de la seva cinematografia i amb dos documentals que, des d’una mirada actual al passat, ens apropen a alguns dels grans reptes del present.
Per seguir el dia a dia de la 7ª Mostra seguiu-nos a Facebook
www.facebook.com/pages/Mostra-de-Cinema-Àrab-i-Mediterrani-de-Catalunya
i a twitter @mostraarab
Del 6 al 10 de novembre de 2013
A la Filmoteca de Catalunya