El Tradicionàrius torna a les Festes de Santa Eulàlia 2025

El 38è Festival Folk Internacional Tradicionàrius torna a baixar de la Vila de Gràcia fins al centre de Barcelona per oferir-nos dues noves propostes en el marc de les Festes de Santa Eulàlia.

Divendres 7 de febrer, a la plaça de Sant Jaume:

A les 20.15 h, La Sonsoni ens farà gaudir d’una sessió de ball folk amb un repertori tradicional de les comarques pirinenques de la Cerdanya i l’Alt Urgell, a ritme d’acordió diatònic i violí.

A les 21.30 h, Germà Negre presentarà el seu nou espectacle, anomenat Puja aquí dalt i balla. Es tracta d’una immersió sonora i lingüística per temes populars i tradicionals del territori amb un repertori de cançons de tradició oral i popular. Amb aquesta nova experiència musical, visitarem paisatges sonors d’arrel catalana, fusionats amb l’energia contemporània.

Consulta el programa de les Festes de Santa Eulàlia fent clic aquí!