Novetats per facilitar les tramitacions de les subvencions i ajuts municipals

El passat 23 d’abril de 2020 es va fer oficial el Decret d’Alcaldia que estableix les novetats en la tramitació de les subvencions i els ajuts de l’Ajuntament de Barcelona a causa de l’estat d’alarma per la crisi sanitària de la covid-19.

De manera resumida, les novetats que el Decret determina tenen relació amb

– la suspensió de termes i interrupció de terminis
– els canvis en la tramitació d’expedients de subvencions i ajuts durant la vigència de l’estat d’alarma
– les mesures de flexibilització en la gestió de les subvencions i els ajuts
– la gestió dels expedients de subvencions o ajuts que ja s’haguessin atorgat en el moment de la declaració de l’estat d’alarma i no s’hagi acomplert l’objecte i la finalitat com a conseqüència de la COVID-19
– les mesures de flexibilització en relació a la Convocatòria general per a 2020

Tota la informació detallada i permanentment actualitzada es pot consultar al web de Torre Jussana, clicant aquí.