Simulació per ordinador aplicada a l'enginyeria costanera i energia renovable marina

Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (UPC)

Tipus

Xerrada

Durada

90

Places

15

Nivell

1r de Batxillerat

2n de Batxillerat

La xerrada presenta l'aplicació de models numèrics d'última generació aplicats a problemes d'enginyeria costanera i simulació de dispositius d'energia renovable marina.

Els models numèrics i simulacions per ordinador són avui en dia eines fonamentals que assisteixen al disseny d'estructures i dispositius nous. La xerrada mostrarà els avenços en un model numèric de partícules que s'ha dut a terme a la UPC.

L'activitat té una durada d'entre una hora i hora i mitja, durant el matí, i s'iniciarà amb una presentació sobre els estudis impartits a l'Escola de Camins i la seva importància en el dia a dia de les societats.

La data de l'activitat es concretarà durant el segon trimestre de curs entre el centre de secundària i l'Escola de Camins.

Objectius de desenvolupament sostenible

Dates disponibles

Del 03/02/2025 al 31/03/2025

Registra't

Estic informat/ada de la política de protecció de dades i dono el meu consentiment al tractament de les meves dades de caràcter personal per a la finalitat descrita. Recordeu que podeu retirar el vostre consentiment en qualsevol moment.*