La Biblioteca El Carmel - Juan Marsé estrena un nou Espai STEAM
La biblioteca El Carmel- Juan Marsé incorpora un nou espai dedicat la ciència, la tecnologia, l’enginyeria, l’art i les matemàtiques.

Dijous, 13 de febrer s’inaugura el nou Espai STEAM de la Biblioteca El Carmel – Juan Marsé amb una activitat oberta per a infants a partir de 6 anys:
L’autòmat pintor
A càrrec de l’Associació Explorium
De 17.30 h a 19 h
A partir de 6 anys
Has sentit mai a parlar dels autòmats? Podries construir-ne un amb materials quotidians?
Crearem el nostre autòmat pintor, que funcionarà gràcies a un circuit elèctric que construirem.
Amb aquest nou espai, la biblioteca vol convertir-se en un referent en ciència i tecnologia al territori a través de quatre eixos:
– la programació d’activitats sobre la temàtica com el Biblioexperimenta i l’EstàsON.
– la col·laboració i treball amb els centres educatius del districte per donar suport curricular.
– recurs per a projectes d’entitats, serveis i equipaments del territori.
– l’accés a material tecnològic i científic a infants i adults, ja sigui alumnat, famílies i veïnatge.
L’espai compta amb diferents materials tecnològics per experimentar, crear i programar i amb una pantalla per realitzar formacions. Entre d’altres, elements de robòtica per als més petits com Tale-Bot Pro, Blue-Bot i Bee Bot, o la línia de Spike Essential i Prime Lego i el Lego Education BricQ Motion Essential i Prime.
La sala s’ubica a l’àrea d’infants i famílies on, durant l’últim trimestre, en col·laboració amb Pla de Barris, s’hi han executat les obres d’adequació d’aquest nou espai.
Identifica't
Centre educatiu
Encara no ets usuari?
Centre de recerca
Ets un usuari d’un centre de recerca ja registrat?
Iniciar sessióVols donar d'alta el teu centre de recerca?
Completa el formulari