La Biblioteca El Carmel - Juan Marsé estrena un nou Espai STEAM

La biblioteca El Carmel- Juan Marsé incorpora un nou espai dedicat la ciència, la tecnologia, l’enginyeria, l’art i les matemàtiques.

..
05/02/2025 - 13:14 h Biblioteques de Barcelona

Dijous, 13 de febrer s’inaugura el nou Espai STEAM de la Biblioteca El Carmel – Juan Marsé amb una activitat oberta per a infants a partir de 6 anys:

L’autòmat pintor
A càrrec de l’Associació Explorium
De 17.30 h a 19 h
A partir de 6 anys
Has sentit mai a parlar dels autòmats? Podries construir-ne un amb materials quotidians?
Crearem el nostre autòmat pintor, que funcionarà gràcies a un circuit elèctric que construirem.

Amb aquest nou espai, la biblioteca vol convertir-se en un referent en ciència i tecnologia al territori a través de quatre eixos:

– la programació d’activitats sobre la temàtica com el Biblioexperimenta i l’EstàsON.
– la col·laboració i treball amb els centres educatius del districte per donar suport curricular.
– recurs per a projectes d’entitats, serveis i equipaments del territori.
– l’accés a material tecnològic i científic a infants i adults, ja sigui alumnat, famílies i veïnatge.

L’espai compta amb diferents materials tecnològics per experimentar, crear i programar i amb una pantalla per realitzar formacions. Entre d’altres, elements de robòtica per als més petits com Tale-Bot Pro, Blue-Bot i Bee Bot, o la línia de Spike Essential i Prime Lego i el Lego Education BricQ Motion Essential i Prime.

La sala s’ubica a l’àrea d’infants i famílies on, durant l’últim trimestre, en col·laboració amb Pla de Barris, s’hi han executat les obres d’adequació d’aquest nou espai.

Registra't

Estic informat/ada de la política de protecció de dades i dono el meu consentiment al tractament de les meves dades de caràcter personal per a la finalitat descrita. Recordeu que podeu retirar el vostre consentiment en qualsevol moment.*