Edició 2022: 2 al 6 de novembre
Estason. Robots protagonistes d'un relat fantàstic (6 a 8 anys)
Amb motiu del 42 Festival de la Literatura Fantàstica descobrirem què és un relat fantàstic i quins són els seus protagonistes. Crearem un relat i construirem un robot motoritzat perquè sigui el protagonista.
Dia: 2 sessions:
Dissabte 6 de novembre
Dissabte 13 de novembre
Hora: (10:00-11:30 h)
Lloc: Biblioteca Joan Miró
Adreça: Vilamarí, 61
Participants: 6
Moderador/a: Funbrain
Biblioteques de Barcelona i Barcelona Activa ofereixen una programació que té com a objectiu fomentar l’interès per la ciència i la tecnologia en els nens i joves d’entre 6 i 12 anys.
Amb motiu del Festival de la Literatura Fantàstica descobrirem que és un relat fantàstic i quins són els seus protagonistes. Crearem un relat i construirem un robot motoritzat perquè sigui el protagonista
L’activitat té com a objectiu principal donar a conèixer que és la literatura fantàstica, fomentar de les vocacions cientificotecnològiques i l’aprenentatge transversal de disciplines STEAM, que ajudaran als participants a desenvolupar habilitats i capacitats per resoldre reptes de futur i millorar les competències de cara al món laboral
Ho organitza: Biblioteques de Barcelona i Barcelona Activa
