- Programa
- Entrades
- El festival
- Informació d'interès
- Blog
- Premsa
El Born Centre de Cultura i Memòria 22/07 - 23/07
Potser no hi heu pensat mai, però la idea que tenim de la bellesa constitueix una eina especialment potent de control polític. Es potencia mitjançant les xarxes socials, però aquestes mateixes eines de control poden estar, a la vegada, al servei de la dissidència. Ho entendreu perfectament veient l’acció que protagonitza un grup de joves en un espai no teatral on es plantejaran qüestions diverses al públic. Quins cànons de bellesa acceptem i quins no? Quina vida volem viure?
L’experiència programada enguany dona continuïtat a la que ja es va poder veure durant el Grec 2021 Festival de Barcelona.
Una proposta del Festival Escena Poblenou i la Cia. Ada Vilaró en col·laboració amb la Fundació Joan Brossa i Projecte Ingenu.
Un projecte subvencionat per l’Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Tarragona i l’Ajuntament de Barcelona.
Més informació:
elbornculturaimemoria.barcelona.cat
Fitxa artística
Autoria: Creació col·lectiva a partir d’una idea original d’Ada Vilaró, Marc Chornet i Anna Maria Ricart Dramatúrgia i direcció: Ada Vilaró Interpretació: Elaine Grayling, Nil Martín, Alba Roldán Dispositiu escènic: Marc Chornet Composició musical i espai sonor: Gerard Marsal Assessorament dramatúrgic: Anna Maria Ricart Ajudantia de direcció: Toni Guillemat Mediació amb col·lectiu de joves: Sílvia Galí i Kha Villanueva Producció administrativa: Imma Romero Fotografia: Prateek Katyal Agraïments: a totes i tots els joves que hi han participat.
Dades
Dates i horaris divendres 22/7 - 19:00 H divendres 22/7 - 20:00 H divendres 22/7 - 21:00 H dissabte 23/7 - 19:00 H dissabte 23/7 - 20:00 H dissabte 23/7 - 21:00 H
Espai El Born Centre de Cultura i Memòria
Duració40 min
LlenguaCatalà
Rang de preusGratuït amb reserva prèvia
Activitats relacionades
Comparteix aquest contingut