Hoy no estrenamos
L’Om Imprebís
Aquest cicle d’espectacles aplega tres conegudes companyies valencianes en una celebració de l’art escènic que vol ser, també, una mostra de solidaritat amb els professionals del teatre afectats per la DANA.
Una comèdia bilingüe en valencià i castellà que va arribar a Madrid per quatre setmanes l’any 2022 i va acabar-s’hi quedant vuit mesos. És la història de Hoy no estrenamos, un muntatge per als dos actors Carles Castillo i Carles Montoliu que, així que pugen a l’escenari, es converteixen en una dotzena. No, això no és cap miracle dels pans i els peixos, sinó que ho haureu d’atribuir al virtuosisme dels intèrprets, dirigits pels veterans Santiago Sánchez i Michel Lopez, amb la presència del jove músic i actor Víctor Lucas, que interpreta un personatge de gènere no-binari. Tot plegat, Hoy no estrenamos és una declaració d’amor al teatre que el públic gaudeix des del primer moment.
Firma la proposta L’Om Imprebís, una companyia versàtil amb més de quaranta anys d’història que porta a escena grans clàssics de la dramatúrgia universal, obres d’humor i creació pròpia i petites joies de la dramatúrgia contemporània. Lidera la companyia Santiago Sánchez, talent escènic polifacètic que dirigeix, actua, gestiona i crea, apostant per una línia artística basada en la senzillesa, la paraula i l’enginy teatral.
Una producció de L’Om Imprebís.
Disciplina
- Teatre
Dates i horaris
Dimarts 01/07 - 20:30 h
Dimecres 02/07 - 20:30 h
Dijous 03/07 - 20:30 h
Divendres 04/07 - 20:30 h
Espai
Durada
Llengua
- Català i castellà
Preus
Fitxa artística
Una comèdia escrita per: Imprebís · Direcció: Michel Lopez, Santiago Sánchez · Interpretació: Carles Castillo, Carles Montoliu, Santiago Sánchez, Víctor Lucas · Disseny de l’escenografia: Dino Ibáñez · Disseny de la il·luminació: Rafael Mojas · Disseny del vestuari: Gabriela Salaverri · Coordinació tècnica: Light Expo · Tècnic en gira: Jose Juan Ortega · Fotografia: Vicente Jiménez, Nacho Arias · Imatge i disseny gràfic: MINIM Comunicación · Xarxes socials: Pablo Ricart · Premsa i comunicació: María Díaz · Direcció de producció: Camino Lapresta · Ajudantia de producció: Marisa Noguera
Recomana aquest espectacle