Els serveis de joventut fan més de 13.000 atencions telemàtiques durant l’estat d’alarma

A través de nous canals d’atenció telemàtica han garantit l’acompanyament emocional i el suport psicològic a adolescents, joves i les seves famílies durant l’estat d’alarma. A més, s’ha reforçat la formació en línia i l’organització d’activitats durant l’estiu.

24/08/2020 16:34 h

Ajuntament de Barcelona

Psicòlegs, educadors i informadors han atès els diversos serveis en què s’han habilitat noves línies telefòniques, canals de WhatsApp i espais web per atendre les necessitats derivades de la situació d’emergència sanitària.

La meitat de les atencions han estat grupals i l’altra meitat han estat individuals.

Més formació i activitats

L’organització de tallers al compte de Twitter del Departament de Joventut, @bcn_joventut, ha reforçat la formació i l’assessorament sobre diversos temes d’interès per als joves, com l’orientació educativa, la gestió de conflictes, els ERTO o la gestió de la por i de l’amor.

A més, l’oferta extraordinària d’activitats durant l’estiu ha inclòs l’organització de 200 activitats al juliol, amb la participació de 1.500 persones, i d’altres que encara s’estan duent a terme.

Trobareu tota la informació sobre els serveis del Departament de Joventut al web barcelona.cat/joventut.

 

Etiquetes associades a la notícia