El Nadal social i sostenible es consolida a la plaça de Catalunya

A la tercera edició de la Fira de Consum Responsable s’ha implantat un sistema de comptatge de les visites parada per parada, i per tant, el recompte suma visites, no persones. Amb aquest sistema, es calcula que s’han assolit 49.000 visites i s’hi han fet 12.400 vendes al llarg dels 11 dies que la fira ha estat oberta al públic a la plaça de Catalunya.

04/01/2018 16:02h

Redacció

Aquestes xifres demostren que l’aposta per promoure un consum responsable i sostenible s’ha consolidat com un dels actes destacats del Nadal a Barcelona, ja que a les edicions del 2015 i el 2016 s’hi van estimar 10.000 i 8.500 visitants respectivament.

L’objectiu de la fira, a més de mostrar l’oferta d’economia social i solidària amb una selecció ben àmplia d’alimentació, artesania, llibres i tèxtils, és apostar pel talent artístic mitjançant la promoció de projectes comunitaris. En aquest sentit, l’espai Consciència, que durant les festes ha ofert diferents activitats, tallers i actuacions entorn del consum responsable, es repetirà en edicions futures, ja que ha tingut bona acollida.

Activitats per a tota la família

La Fira de Consum Responsable s’integra en les activitats lúdiques i culturals que se celebren a la plaça de Catalunya. Aquest any han sigut un èxit les ingravidolles, bombolles gegants que incorporen a l’interior diferents espectacles, així com La Bugaderia dels Malsons, en què més de 22.000 persones han pogut rentar els seus malsons.

Més informació

Etiquetes associades a la notícia