“Habitatge et truca” ofereix atenció telefònica personalitzada a distància

L’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona activa un sistema de cita prèvia per a la Xarxa d’Oficines d’Habitatge que permet rebre atenció personalitzada a distància i desplaçar-se a l’oficina només si és indispensable.

10/07/2020 13:47 h

Ajuntament de Barcelona

El personal d’“Habitatge et truca” oferirà assessorament telefònic sobre totes les opcions disponibles per fer tràmits sense necessitat d’anar a l’oficina; i en el cas que només sigui possible fer el tràmit de manera presencial, es donarà dia i hora per rebre atenció en alguna de les oficines d’habitatge de Barcelona. Si necessiteu fer algun tràmit relacionat amb ajuts o la borsa de lloguer, rehabilitació, cèdules d’habitatge, emergències relacionades amb l’habitatge o voleu assessorament, demaneu cita prèvia amb “Habitatge et truca” mitjançant aquest enllaç.

Obertura d’oficines

A més d’oferir atenció telefònica, algunes de les oficines d’habitatge de Barcelona han obert les portes per atendre els tràmits que només es puguin fer de manera presencial i sempre amb cita prèvia. S’han obert set de les deu oficines. Si necessiteu fer tràmits de manera presencial, us podeu adreçar a les oficines d’habitatge de Sant Andreu, Ciutat Vella, Nou Barris, Sant Martí, les Corts, Sants-Montjuïc i l’Eixample. Aquestes oficines, però, només atendran amb cita prèvia.

Etiquetes associades a la notícia