La Barcelona Week desperta l’interès ciutadà

La campanya Barcelona Week, concebut arran de la cancel·lació del Mobile World Congress, ha tingut una bona acollida durant els sis primers dies de funcionament: el web acumula 160.000 pàgines visitades i més de 50.000 usuaris. Els operadors de la ciutat que hi participen s'han ampliat dels 150 inicials a 340, incloent-hi equipaments culturals i d’oci, restaurants, hotels, apartaments, comerços i transport. La campanya durarà fins a l’1 de març.

28/02/2020 13:26 h

Ajuntament de Barcelona

El 91% de les visites provenen de territori espanyol, seguit d’Estats Units, amb un 2%; França, amb un 1%, i el Regne Unit, amb un 0,8%. Els apartats més consultats del web han estat:

  • 34% restaurants
  • 29% cultura i lleure
  • 13% comerç
  • 13% hotels
  • 8% transports
  • 3% apartaments

La campanya, amb el lema “Vine a Barcelona. Ara és el moment”, ofereix una nova proposta durant els mateixos dies del congrés, adreçada tant al mercat domèstic com als visitants que tenien previst assistir al Mobile World Congress.

La campanya va sorgir arran de la reunió que l’alcaldessa, Ada Colau, i el tinent d’alcaldia Jaume Collboni van mantenir amb els diferents operadors i sectors afectats per la cancel·lació del Mobile World Congress.

Etiquetes associades a la notícia