Les campanyes “Compra a prop” i “Superilles”, guardonades als premis ADG Laus

Dues campanyes comunicatives que l’Ajuntament de Barcelona va dur a terme durant el 2020 han rebut un guardó Laus 2021. La publicitat exterior que es va fer per incentivar el comerç local amb “Compra a prop” ha rebut el Laus d’Or en la categoria de direcció d’art en il·lustració, i la sèrie d’espots sobre les superilles ha estat guardonada amb el Laus de Plata en la categoria de direcció d’art en mitjà audiovisual.

15/06/2021 17:27 h

Ajuntament de Barcelona

La campanya comunicativa “Comerç a prop”, reconeguda amb un Laus d’Or en la categoria de direcció d’art en il·lustració, promovia el consum de proximitat després del confinament per la pandèmia de la covid-19. S’apel·lava a l’acció i al compromís de la ciutadania de manera positiva i empàtica a través d’una sèrie il·lustrada de personatges que visibilitzaven l’ecosistema del comerç de la ciutat.

La sèrie d’espots “Superilles”, reconeguda amb un Laus de Plata en la categoria de direcció d’art en mitjà audiovisual, tenia l’objectiu de reivindicar la recuperació per part de la ciutadania d’una part de l’espai públic que actualment ocupen els cotxes. La campanya comunicativa va desenvolupar diferents espots per mostrar les diferents maneres en què es pot gaudir d’un espai públic sense trànsit.

Atorgats per l’Associació de Dissenyadors Gràfics i Directors d’Art del FAD, cada any els premis ADG Laus de Disseny Gràfic i Comunicació Visual reconeixen els projectes més destacats d’acord amb cinc criteris: qualitat conceptual, qualitat formal, funcionalitat, excel·lència i aportació.

Etiquetes associades a la notícia