Viba Barcelona es posa en funcionament a l’Eixample

Es posa en funcionament el primer sistema de fidelització per als comerços de proximitat dels diferents eixos comercials i dels mercats municipals de Barcelona. Els comerços i les parades dels barris de Sant Antoni i de l’Esquerra de l’Eixample són els primers a disposar d’una targeta unificada de fidelització de clients que permet obtenir descomptes i també accedir a premis i sortejos impulsats pels comerços associats. Progressivament s’hi aniran adherint la resta d’eixos comercials i mercats de la ciutat.

29/10/2018 15:45 h

Ajuntament de Barcelona

La targeta Viba Barcelona virtual es pot obtenir registrant-se al web viba.barcelona o descarregant-se l’app disponible tant per a iOS com per a Android. Per obtenir la targeta física cal anar als punts d’informació habilitats al Mercat de Sant Antoni i al Mercat del Ninot.

Els usuaris obtindran una gratificació mínima d’un 1% de l’import de les compres realitzades als establiments que podran bescanviar a partir de la compra següent que facin en el mateix establiment. Tant al web barcelona.cat com a l’aplicació, l’usuari podrà consultar el saldo de punts i accedir a altres avantatges com promocions, concursos i sortejos organitzats per les associacions o ofertes especials d’empreses municipals, com ara descomptes en els aparcaments o en entrades del zoo.

Viba Barcelona l’ha impulsat l’associació Fidelitza Barcelona, constituïda per diferents entitats i asociacions comercials del districte de l’Eixample i que té el suport de PIMEComerç, Barcelona Oberta i la regidoria de Turisme, Comerç i Mercats, que n’impulsarà l’ampliació a altres barris i districtes de la ciutat, d’acord amb la voluntat de les associacions de comerciants de cada territori i amb l’impuls de l’Ajuntament.

L’objectiu és obrir una nova via de promoció per als comerços de proximitat que els permeti fer arribar al màxim nombre possible de clients les seves campanyes i promocions. A més, s’emmarca en l’aposta per la digitalització dels comerços i les parades de mercats municipals integrada en l’Estratègia de reforç i projecció del comerç de Barcelona 2017-2019.

Etiquetes associades a la notícia

Notícies relacionades