Visca el comerç de proximitat, Viba Barcelona!

Els comerços dels diferents eixos comercials i dels mercats municipals s’uneixen per fer-se més competitius. A partir de la tardor, es posarà en marxa Viba Barcelona, una targeta de fidelització de clients que pretén incentivar les compres al comerç de proximitat i que es llançarà inicialment a l’Eixample.

27/06/2018 16:49 h

Ajuntament de Barcelona

El sistema de fidelització es podrà fer servir a través d’una targeta física o mitjançant una app als dispositius mòbils. També s’activarà un web on l’usuari registrat podrà consultar el saldo de punts acumulats o les diferents ofertes.

Viba Barcelona és fruit de l’acord entre la Fundació Barcelona Comerç, Barcelona Oberta, la Federació de Gremis Detallistes de Productes Alimentaris i Associacions de Concessionaris de Mercats de Catalunya (FEGRAM), l’Associació de Mercats de Catalunya (AMC), PIMEC Comerç, i la Regidoria de Turisme, Comerç i Mercats. Per aplicar-lo a l’Eixample, les diferents entitats comercials del districte han constituït una associació, a la qual s’aniran adherint la resta d’eixos i mercats de la ciutat a partir de febrer del 2019.

Els usuaris rebran gratificacions d’un mínim de l’1% del valor de la seva compra en punts bescanviables en properes compres, inicialment al mateix establiment. A més, tindran accés a ofertes, sortejos, promocions i altres beneficis addicionals, tant en aquests comerços com en centres municipals dels àmbits de cultura o els esports, així com a descomptes en l’accés al Zoo de Barcelona i a promocions en museus de la ciutat.

La iniciativa forma part de l’Estratègia de reforç i projecció del comerç de Barcelona 2017-2019 i el Pla estratègic de mercats 2015-2025, que busca preservar i enfortir el model de comerç de proximitat de la ciutat i millorar la seva competitivitat amb l’aposta per la innovació i l’adaptació a la transformació digital.

Més informació

Etiquetes associades a la notícia

Notícies relacionades