Nous serveis d’assessorament laboral per a la ciutadania, les entitats i les empreses

24/03/2020 11:40 h

Ajuntament de Barcelona

Nou telèfon d’atenció gratuïta per a la ciutadania

El nou servei d’atenció telefònica és personalitzat i s’adreça a qualsevol persona que tingui dubtes o consultes que es puguin resoldre des de Barcelona Activa. El telèfon d’atenció, 900 533 175, és gratuït i està actiu de dilluns a divendres, de 9.00 a 18.00 hores. Les consultes es derivaran als serveis o recursos especialitzats que s’adaptin millor a cada cas.

Punts de defensa dels drets laborals

Mentre duri l’estat d’alerta, l’atenció presencial dels punts de defensa dels drets laborals a les tres seus de districte queda suspesa, i el servei es concentra en l’atenció telefònica i telemàtica, que s’amplia a tota la ciutat.

Web informatiu amb recursos econòmics

Barcelona Activa habilita un nou portal informatiu que aplega els recursos econòmics i de suport de totes les administracions, adreçats especialment a microempresespimesautònoms i treballadors, que són els que han patit més la caiguda de la facturació des de la declaració de l’estat d’alarma. El web també dona servei a totes les empresescooperativesentitats o associacions que ho sol·licitin.

Subvencions a projectes d’economia cooperativa, social i solidària

Les entitats també disposen d’un servei d’assessorament telemàtic per a la presentació de projectes d’economia cooperativa, social i solidària a convocatòries obertes de subvencions. L’objectiu d’aquest servei és resoldre les consultes relacionades amb la documentació de les convocatòries dels programes “Impulsem el que fas” i “Enfortim l’ESS 2020”.

Com es pot informar la ciutadania?

Com es poden informar els professionals autònoms, les microempreses i les pimes?

Com es poden informar les entitats, les associacions i les cooperatives?