La col·laboració publicoprivada fa possible el Barcelona International Community Day

El Barcelona International Community Day agafa un nou impuls amb el suport de cinc empreses, que s’alineen amb l’estratègia de l’Ajuntament de Barcelona per fer de la ciutat un lloc atractiu per al talent internacional.

Sponsors del Barcelona International Community Day
13/10/2021 - 11:33 h

Forma part de l’essència del Barcelona Community Day ser un punt de trobada. Aquesta idiosincràsia es fa visible en tots els vessants de l’esdeveniment, com el seu programa d’activitats, que posa en coneixement de la comunitat internacional els recursos i possibilitats que ofereix la ciutat per tal de facilitar el seu aterratge i integració. També en el procés de conceptualització i creació de la fira, que és el fruit del treball en equip i de la col·laboració entre agents públics i privats.   

Cinc empreses referents, en col·laboració amb l’Ajuntament de Barcelona, donen suport al Barcelona International Community Day. Són empreses que estan implicades en l’atracció i acollida del talent internacional, i que incorporen serveis específics per a aquest col·lectiu amb una atenció personalitzada.

Els espònsors del Barcelona International Community Day

El Banc Sabadell és el patrocinador premium de l’esdeveniment. És una entitat financera que té en el seu ADN l’atenció a les operacions d’internacionalització i també als professionals estrangers, així com a persones emprenedores i inversores que arriben a Barcelona. Des de la primera edició de la fira que el Banc Sabadell ha estat el patrocinador principal de l’esdeveniment.  

També són espònsors del Barcelona International Community Day des d’edicions anteriors Page Personnel, empresa multinacional de selecció de personal en reclutament temporal i permanent, i eres Relocation, empresa especialitzada en la gestió de mobilitat geogràfica de treballadors.

A l’edició d’enguany s’incorporen dos nous patrocinadors, que són la Clínica Corachan, una de les clíniques privades més prestigioses de Barcelona, i MAPFRE, empresa multinacional dedicada al sector de l’assegurança i reassegurança.  

L’altaveu de la fira

Contribueixen a incrementar la visibilitat del Barcelona International Community Day diversos mitjans de comunicació. El principal és el diari La Vanguardia, media partner de la fira. També estan implicats en aquesta tasca altres mitjans col·laboradors especialitzats en la comunitat que participa a la fira, com ACN Catalan News, Barcelona Metropolitan, Expatica i Barcelona in English.

El Barcelona International Community Day compta amb la implicació especial de la Federació Catalana de Vela, que dinamitzarà les activitats de la ludoteca, i la Barcelona International Schools Association (BISA), que aportarà estudiants voluntaris per donar suport a l’esdeveniment. 

Tornada a la presencialitat

Després que la pandèmia de la Covid-19 obligués a celebrar la darrera edició en format online, aquest any la fira torna a celebrar-se presencialment al Museu Marítim el proper 23 d’octubre. L’accés serà gratuït i les entrades ja es poden aconseguir a la web de l’esdeveniment. 

Consulta la programació i aconsegueix la teva entrada per al Barcelona International Community Day clicant l’enllaç.