Programa Gaudir Més

Què has de saber?

El programa Gaudir Més ofereix accessos gratuïts i multitud de descomptes i avantatges en diferents espais de la ciutat com el Zoo, el Park Güell i museus, entre d’altres.

MOLT IMPORTANT:

Et pots beneficiar del Gaudir Més tant si vius a Barcelona ciutat com si vius en un altre municipi.

Pots consultar els accessos gratuïts i descomptes al web de Gaudir Més.

Els descomptes no són acumulables amb altres ofertes dels espais inclosos.

A qui s’adreça?

S’adreça a totes les persones de més de 16 anys que estiguin interessades a gaudir dels serveis oferts pel programa Gaudir Més.

Les persones menors de 16 anys podran accedir als espais Gaudir Més acompanyades d’una persona titular i en les mateixes condicions.

Qui el pot sol·licitar?

La presentació de la sol·licitud l’ha de fer la persona interessada personalment o telemàticament.

Quins requisits s’han de complir?

Disposar de documentació identificativa (DNI, passaport, número d'identitat d'estranger o carnet de conduir). Tenir més de 16 anys. No s’ha de complir cap altre requisit específic.

Quina vigència té aquest document?

El registre caduca una vegada transcorreguts deu anys i es pot renovar o tornar a sol·licitar en qualsevol moment.

Com has de fer el tràmit?

La sol·licitud de registre la pots fer demanant cita prèvia (trucant al 010 o telemàticament) i anant a una oficina d’atenció ciutadana (OAC) (presencialment), o bé, si estàs empadronat o empadronada a Barcelona, telemàticament, emplenant el formulari disponible a l’Oficina Virtual de Tràmits.

Quins passos has de seguir?

PAS NÚM. 1 (opcional): Obtén prèviament un número d’identificació

Es pot realitzar el registre en el programa Gaudir Més amb el passaport o el carnet de conduir (si el document no és en català o castellà, amb còpia compulsada traduïda pel consolat o un traductor o traductora jurada), però és més fàcil si obtens prèviament el número d’identificació, que, en funció de cada cas, es pot adquirir a través de:

  • Certificat de registre de ciutadans i ciutadanes de la Unió
  • Targeta d’identitat d’estranger (TIE)
  • Número d’identitat d’estranger (NIE)
  • Carnet de conduir

 

Per tramitar el registre telemàticament també cal estar donat d’alta al padró d’habitants i tenir un certificat digital.

 

PAS NÚM. 2: Selecciona el canal que consideris més adequat per visualitzar els passos que has de seguir

 

  • Telemàtic (en línia)
  • Presencial

 

Telemàticament (per a persones empadronades a Barcelona):

 

  • Accedeix a l’Oficina Virtual de Tràmits de l’Ajuntament de Barcelona amb el teu certificat digital.

 

 

  • Una vegada completades i validades les dades personals, has de descarregar el justificant d’alta que es genera (PDF).

 

  • L’endemà, ja pots començar a gaudir dels avantatges de Gaudir Més.

 

 

Presencialment:

 

Has de demanar cita prèvia a qualsevol oficina d’atenció ciutadana, anar-hi i emplenar la sol·licitud amb les dades personals. Necessitaràs:

 

  • Document identificatiu de la persona sol·licitant: DNI, número d'identitat d'estranger (NIE) o passaport.

 

Una vegada efectuat el tràmit, l’OAC et lliurarà un justificant de la tramitació realitzada.

Passats set dies, rebràs un correu de benvinguda en l’adreça electrònica facilitada i ja podràs començar a gaudir dels avantatges del Gaudir Més. En cas de no disposar d’adreça electrònica, es podrà deixar un telèfon de contacte.

Alternativa: servei L’OAC et truca (persones empadronades a Barcelona).

Pots demanar cita telemàticament o trucant al 010 per a l’oficina d’atenció ciutadana (OAC) i en fer-ho sol·licitar el servei L’OAC et truca. El dia i hora de la cita, en lloc d’anar-hi en persona, rebràs una trucada de personal de l’OAC o, si se sol·licita, una trucada per videoconferència, i podràs realitzar el tràmit d’alta en el registre del Gaudir Més.

Qui pot fer la sol·licitud?

La presentació de la sol·licitud l’ha de fer la persona interessada personalment.

Quin és el termini de resolució de la sol·licitud?

Si es tramita telemàticament (persones empadronades a Barcelona), l’endemà ja està actiu.

Si es tramita presencialment a l’oficina d’atenció ciutadana, s’activa passats set dies.

Quin és el cost de la sol·licitud?

El registre és 100% gratuït.

Vols saber-ne més?

Quin és l’organisme responsable del tràmit?

L’Ajuntament de Barcelona.

On puc trobar més informació?

Pots consultar l’enllaç del web del Gaudir Més (disponible en català, castellà i anglès).

Tràmits vinculats

En cas de voler sol·licitar el registre d’usuari o usuària del Gaudir Més, pots obtenir prèviament el número d’identificació, que, en funció de cada cas, es pot adquirir a través de:

Per a la tramitació telemàtica és necessari:

AVÍS IMPORTANT

Els procediments tendeixen a canviar amb freqüència. Per tant, només és aplicable el que preveu la normativa vigent en el moment de realitzar el procediment en qüestió.