Acciones de impulso de la pesca, el turismo pesquero y las demostraciones de pesca y actividades de promoción del pescado de proximidad
L’activitat pesquera a Barcelona, com a arreu, ha experimentat una davallada en ocupació laboral en les darreres dècades. El sector pesquero en Barcelona presenta tres necesidades concretas: promocionar el producto del mar de proximidad (pescado y marisco), buscar oportunidades de mejora de sus rentas (ingresos y gastos) y activar un plan de relieve generacional eficiente.
Les accions d’atracció del turisme al món de la pesca, les demostracions de l’activitat pesquera i el foment d’activitats de promoció del producte de la mar de proximitat pretenen incrementar els nivells d’ocupació del sector i fomentar l’emprenedoria en activitats econòmiques relacionades amb l’activitat pesquera, atenent el caràcter històric i actual com a proveïdor de recursos alimentaris locals de Barcelona.
L’estratègia d’impuls de l’economia blava a Barcelona inclou una mesura de govern que marca un full de ruta per a la seva implementació a través d’un conjunt de mesures i projectes en clau de sostenibilitat i que remarca el rol que té l’Economia Blava i el potencial existent en termes de generació d’ocupació (Eix 5).
¿Qué estamos haciendo?
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Propuestas para la reducción del plástico de un solo uso en la cadena de valor
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Reforzar la constitución del grupo de acción local pesquero central (GALP central) que abarca las comarcas del Garraf y el Barcelonès dentro de la política de la Estrategia marítima de Cataluña 2030
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Vínculo de la economía azul que representa la pesca profesional con la ciudad y la ciudadanía
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Promoción del consumo de proximidad y sostenible
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Impulso de las sinergias entre la pesca local, los distribuidores mayoristas y los minoristas y los mercados de Barcelona, así como el favorecimiento de la venta directa