Vés al contingut

Treballadors i treballadores

MESURES DE REACTIVACIÓ ECONÒMICA

Consulta tots els recursos per a treballadors i treballadores que tens al'abast per fer front a la crisi per la Covid-19: subvencions davant lasituació de pandèmia global, recursos d’orientació professional iassessoria laboral, cursos i programes formatius per a treballadors itreballadores en actiu o en situació d’atur, ofertes de feina i altresrecursos de reactivació econòmica.

Ajuts econòmics

  • Conjunt de recursos per ajudar el teixit comercial i el sector de la restauració a fer el salt al món digital. El nou servei inclou l’assessorament necessari per crear un pla de digitalització, l’accés a un catàleg formatiu amb més de 50 cursos per seguir en línia i una línia de subvencions.

    Última actualització: 17/06/2020

  • L’Ajuntament de Barcelona ha aprovat les bases d’una nova línia de subvencions a projectes que treballen contra la feminització de la pobresa, és a dir, per la reducció de la pobresa i la precarietat de les dones, dotada amb un import total de 150.000 euros pels anys 2020 i 2021. La mesura forma part del pla de xoc social contra els efectes de la crisi provocada per la Covid-19, una emergència que ha tingut un impacte major en les dones, atès el seu punt de partida més vulnerable abans de la crisi.

    Els ajuts per a projectes contra la feminització de la pobresa se sumen als diferents dispositius de suport per a entitats sense ànim de lucre que treballen contra els efectes de la Covid-19. En aquest sentit, l’Ajuntament ha preparat un paquet d’ajudes amb una inversió de 500.000 euros per aquelles iniciatives solidàries que han treballat en projectes d’alimentació durant la Covid-19. Aquests ajuts, d’entre 10.000 i 12.000 euros, es destinaran a entitats de base per arribar a una quarantena d’organitzacions que hagin mantingut els seus serveis d’alimentació o n’hagin engegat de nous coincidint amb els moments més durs de la pandèmia.

    Alhora, amb l'objectiu de combatre la precarietat i facilitar l'empoderament, entre finals del 2020 i principis del 2021 tindrà lloc una nova edició del programa “Dones amunt”, amb la confecció de cinc nous grups de dones als barris de Ciutat Meridiana, Besòs, Roquetes, el Poble-sec i el Raval o Trinitat Vella.

     

    Última actualització: 24/07/2020

  • La ciutat de Barcelona disposarà d’un nou servei de canguratge a partir de setembre de 2020. L’anomenat Projecte Concilia funcionarà en un primer moment com a prova pilot durant cinc mesos, de manera ininterrompuda fins al proper 31 de gener, amb l’objectiu de facilitar la conciliació laboral, familiar i personal en zones de la ciutat amb menor renta i que formen part del Pla de Barris.

    El nou servei estarà actiu entre les 8.00 i les 20.00 hores, durant els set dies de la setmana. S'atendran especialment les sol·licituds de les famílies monomarentals amb pocs recursos econòmics, amb una xarxa comunitària dèbil.

    Cadascun dels sis punts tindrà capacitat per acollir entre 6 i 8 infants per hora, sempre d’entre 3 i 12 anys, i seran gestionats per una vintena d’educadors i educadores que treballaran a jornada completa El nou servei s'oferirà en sis zones compreses dins del Pla de Barris:

    • La Verneda i la Pau: Casal de Barri La Pau.
    • El Besòs i el Maresme: Casal de Barri Besòs.
    • Trinitat Vella: Centre Cívic Trinitat Vella.
    • Raval Sud: pendent de concreció.
    • La Marina: Sala Pepita Casanelles.
    • Zona Nord: al matí s’utilitzaran les instal·lacions del Casal Infantil Ciutat Meridiana i a la tarda el Centre Cívic Zona Nord.

     

    Última actualització: 18/08/2020

  • Per millorar la presència dels establiments en l’entorn digital i fer-los més competitius per adaptar-se als nous temps, la Direcció de Comerç, Restauració i Consum de l’Ajuntament de Barcelona destina 1 milió d’euros al finançament de projectes d’inversió en màrqueting digital, pàgines web, botigues en línia i cartelleria digital, entre d’altres. La quantia de la subvenció serà el 50% de l’import total del projecte i no podrà superar els 6.000 euros.

    Termini: del 31 de març al 13 de maig de 2021.

    Última actualització: 17/05/2021

  • La convocatòria inclou ajuts adreçats als establiments comercials que facin obres als seus negocis i que siguin clau per a la configuració del paisatge urbà de Barcelona. També inclou apartats específics dirigits als locals històrics protegits i als locals històrics no protegits. Termini: fins al 30 de novembre de 2021.

    Última actualització: 17/5/2021

ASSESSORAMENT

  • Posem a la teva disposició, per mitjà de Barcelona Activa, un equip d’orientació que t’assessorarà sobre la formació que més bé s’adapta al teu perfil i a les oportunitats del mercat de treball.

    Servei permanent

  • No saps si es respecten els teus drets laborals? Aquest servei gratuït d’assessorament personalitzat i d’atenció sobre drets laborals està disponible per a totes les persones treballadores, de manera presencial en tres districtes i també per telèfon. Cobertura a tota la ciutat i servei ampliat per atendre tota la demanda.

    Servei permanent

  • A través d’aquest formulari es responen dubtes sobre el pla de xoc i es pot oferir suport de proximitat.

    Última actualització: 17/06/2020

  • L’objectiu d’aquesta guia ha estat generar un document que analitzi les problemàtiques específiques de cada tipologia d’aquests actes culturals, per extreure’n un seguit de criteris que permetin dur-les a terme de manera adaptada a les mesures bàsiques de protecció i prevenció davant de possibles contagis de covid-19.

    Última actualització: 17/06/2020

  • L'Oficina de l'Esport de Barcelona és un servei que l'Ajuntament de Barcelona, a través de l'Institut Barcelona Esports, posa a disposició del sector esportiu de la ciutat per tal d'oferir-li suport, de manera gratuïta, en la gestió de les seves activitats i projectes. El servei informa, assessora i ofereix formació en matèries laborals, jurídiques, comptables, de comunicació i mediambientals, així com dels diferents tràmits de les administracions públiques, com són subvencions, ajuts o presentacions de pliques, entre d'altres.

    Servei permanent

  • Hem creat una plataforma digital, oberta i participativa, per tal que els membres de la comunitat internacional que viuen a Barcelona es puguin posar en contacte entre ells, compartir informació, accedir a activitats d’interès i participar en fòrums de debat.

    Última actualització: 25/05/2021

  • Assessorament i atenció social i emocional a treballadors i treballadores amb discapacitat i a persones que cerquen ocupació. Hi podeu demanar cita prèvia i contactar:

    • Per correu electrònic: ealocupacio@bcn.cat
    • Per telèfon: 934 132 839 (de dilluns a divendres, de 9.30 a 13.30 h)

    L’atenció presencial es farà a hores convingudes.

    Més informació

    Servei permanent

  • Un nou servei web d’informació recull tots els recursos econòmics i de suport adreçats especialment a les microempreses, pimes, autònoms i treballadors, els més afectats per les caigudes de facturació durant l’estat d’alarma. També dona servei a qualsevol empresa, cooperativa, entitat o associació que ho sol·liciti.

    El portal web inclou un paquet de serveis, accions i ajuts dissenyats específicament per fer front a aquesta situació temporal d’incertesa, falta de liquiditat i aturada general d’activitat.

    El nou servei aporta recursos municipals, de la Generalitat i del Govern espanyol.

    Servei d'informació de Barcelona Activa

  • La iniciativa FAQs Activa Live de Barcelona Activa respon cada setmana a les qüestions sobre ocupació, empresa i emprenedoria que més inquietud generen en aquests moments d’incertesa, davant del canvi de paradigma econòmic i laboral.

    Les sessions es fan en directe i s’emeten tots els dijous, a les 17.00 hores, a través del canal Instagram Live.  Les persones que s’hi connectin podran resoldre els seus dubtes i adreçar preguntes a una persona experta de Barcelona Activa.

    Els temes de les sessions s’anunciaran prèviament a les xarxes socials de Barcelona Activa i a través de la resta de canals digitals. Uns dies abans de les sessions, es recolliran les preguntes a través d’Instagram Stories.

    Les preguntes formulades les respondrà la persona experta durant l’emissió. Tot seguit, s’obrirà el torn de preguntes a les persones que hi estiguin connectades. Un cop s’hagi acabat el directe, es farà un recull dels aspectes més destacats i serà accessible al canal de YouTube de Barcelona Activa.

    FAQs Activa Live de Barcelona Activa

    Última actualització 22/05/2020

  • Servei especialitzat gratuït, individualitzat i confidencial adreçat a joves de fins a 35 anys, on:

    • T’acompanyarem en l’elaboració del teu pla de recerca de feina,  donant-te les eines clau per poder accedir al mercat laboral.
    • T’assessorarem en la redefinició del teu projecte professional si necessites un canvi i no saps cap a on dirigir-te.
    • T’orientarem en tots aquells temes d’àmbit legal vinculats a la feina.
    • Et facilitarem tots els recursos existents a la ciutat en matèria laboral.

    Dades de contacte

    Telèfon: 601 640 794

    Correu electrònic: laboraljove@bcn.cat

    Grup de Facebook “Ofertes de feina a Barcelona”

    Més informació

    Última actualització 10/07/2020

  • Acompanyem, de manera personalitzada, les petites empreses, start-ups, persones autònomes, comerços i organitzacions de l’economia social i solidària perquè puguin definir un pla estratègic empresarial que permeti accelerar la recuperació econòmica en el context post-covid-19.

    Última actualització: 17/5/2021

  • El Pla de Barris ha adaptat els diferents programes en els barris on es desplega per fer front de forma integral a la crisi generada per la COVID-19. Les diferents accions que s’estan duent a terme s’han reorientat essencialment en donar resposta a problemes socioeconòmics, educatius, de lleure i de capacitació digital així com vinculats a les cures en l’àmbit de la família.

    En el pla socioeconòmic, el Pla de Barris desplegarà al llarg d’aquest juliol fins a un total de 7 oficines per acompanyar els veïns i veïnes a tramitar les diferents ajudes activades expressament per fer front a la crisi socioeconòmica causada per la COVID-19. La iniciativa s’adreça a veïns i veïnes dels territoris on s’implementa l’acció que han vist com la seva situació econòmica ha empitjorat a causa de la COVID-19, que ha colpejat de manera més forta als barris més vulnerables de la ciutat.

    Última actualització: 24/07/2020

  • Amb l’objectiu d’apropar i facilitar tots els recursos i serveis disponibles i donar una resposta efectiva i integral a les persones i famílies, el Pla de Barris i Barcelona Activa han posat en marxa el projecte XARSE, Xarxes de Resposta SocioEconòmica, desplegat en 6 punts d’atenció als barris.

    Es tracta d’un servei d’atenció integral a les persones, sigui el seu problema de l’àmbit que sigui, i de suport pràctic (amb tramitació telemàtica si escau) per derivar al recurs o recursos que més s’adeqüin a la seva necessitat. S’hi despleguen diferents tipus d’accions:

    • Atenció a les necessitats de la persona i derivació al recurs de l’administració pública o del teixit comunitari que s’adeqüi més a les seves necessitats, en estreta coordinació amb Serveis Socials
    • Suport en la tramitació telemàtica d’ajudes
    • Acompanyament i formació digital, en col·laboració amb la fundació Bit Hàbitat
    • Trobades de suport emocional
    • Formació i acompanyament en economia domèstica
    • Sessions de defensa de drets laborals en temps de covid

    Les atencions inicials i el suport a la tramitació d’ajuts s’estan duent de manera presencial amb totes les mesures de seguretat que requereix l’actual context de pandèmia. Els punts d’atenció als barris estan distribuïts als barris del Raval, el Besòs i el Maresme, la Trinitat Vella, la Trinitat Nova, la Marina i la Zona Nord.

    Última actualització 03/12/2020

  • Servei de suport i acompanyament expert que ofereix als i les joves d’entre 16 i 35 anys orientació laboral i eines per millorar la seva recerca de feina i ocupabilitat.

    Última actualització: 23/02/2021

  • Servei d’acompanyament personalitzat per a persones en procés de recerca de feina o de millora professional. És un servei d’atenció des del qual s’ofereix una primera informació per a l’orientació i la recerca de feina; després, es deriva la persona al servei més adient d’acord amb les seves necessitats.

    Hi haurà un servei específic per a persones de menys de 30 anys que complementarà la resta
    dels programes i serveis ja existents.
    Termini: a partir del juny del 2021.

    Última actualització: 17/5/2021

FORMACIÓ

  • A través de Barcelona Activa hem posat en marxa l’Aula Virtual, un espai formatiu en què l’equip docent imparteix les classes en streaming perquè hi puguis dir la teva, fer consultes en temps real i interactuar- hi amb fluïdesa.

    Última actualització: 18/5/2021

  • Hem creat una plataforma digital, oberta i participativa, per tal que els membres de la comunitat internacional que viuen a Barcelona es puguin posar en contacte entre ells, compartir informació, accedir a activitats d’interès i participar en fòrums de debat.

    Última actualització: 25/05/2021

  • Aprofita l’oportunitat de formar-te en el sector agroalimentari: des de la venda de productes ecològics de proximitat fins a la higiene en la manipulació d’aliments i la conducció de carretons, o com ser un bon ajudant de carnisseria o de peixateria, entre altres opcions. I, si estàs a l’atur, gaudiràs d’una tarifa especial! T’hi animes?

    Última actualització: 18/5/2021

  • Barcelona Activa conjuntament amb Mercabarna i l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona, han posat en marxa aquest programa perquè joves de la ciutat treballin en els mercats municipals i en el comerç de proximitat i així donar resposta a la necessitat de relleu generacional als mercats. Dona- hi una ullada, et poden interessar!

    Última actualització: 18/05/2021

  • T’agradaria descobrir el món de les TIC? O potser ja el coneixes, però voldries millorar les teves competències tecnològiques i digitals? Sigui com sigui, el Cibernàrium t’ofereix formació perquè puguis fer
    front als reptes que planteja la digitalització. Així, anticipant-te i innovant, podràs satisfer les necessitats de les empreses en matèria de talent digital.

    Última actualització: 18/5/2021

  • Vols aprendre a construir una pàgina web, per dins i per fora? Vols saber què és la ciència de dades (data science) i com aplicar-la a la presa de decisions estratègiques? Ara, amb l’IT Academy, ho podràs fer, i en només dotze setmanes! Gràcies al seu mètode pedagògic d’autoaprenentatge, personalitzat i molt innovador, i a un servei de mentoria experta que t’acompanyarà durant tot el procés, obtindràs una formació avançada i gratuïta en programació. A més a més, també disposaràs d’assessorament i d’eines per trobar feina en l’àmbit de les TIC.

    Última actualització: 18/5/2021

  • Descobreix, amb Barcelona Activa, una formació agrupada per categories temàtiques i adaptada al teu ritme i a les teves necessitats.

    Última actualització: 18/5/2021

  • Situat al Parc Tecnològic de Barcelona Activa, aquest espai formatiu és molt més que un campus de programació. Avalat pel seu èxit d’inserció laboral en més de vint campus d’arreu del món, ofereix un model pedagògic, innovador i disruptiu, que et permet triar què estudiar i a quin ritme; per això està obert les 24 hores del dia, 7 dies a la setmana. Mitjançant una tecnologia centrada en “aprendre a aprendre” i que fomenta la creativitat i el treball en equip, adquiriràs els coneixements digitals del futur perquè puguis optar a un mercat laboral que necessita constantment noves competències digitals i transversals. És una iniciativa de la Fundación Telefónica, l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya. It’s up to you!

    Termini: està previst que s’inauguri el segon semestre del 2021.

    Última actualització: 18/5/2021

  • T’agradaria optar a llocs de treball amb alta demanda a la ciutat? Voldries centrar la teva carrera professional en el sector de la indústria i l’energia, la salut i les cures, la logística, o la informàtica i les comunicacions? Ara és la teva, perquè Reskilling t’ofereix una formació tecnicoprofessional de curta durada que et permetrà millorar l’ocupabilitat. A més a més, pots triar entre tres formats diferents: en línia, en streaming i presencial. No ho pensis més: corre a apuntar-t’hi!

    Última actualització: 18/5/2021

  • Ara, més que mai, els idiomes són una eina essencial per encarar el futur. T’agradaria aprendre anglès
    per poder treballar en allò que més t’agrada? Has pensat a ampliar la teva formació lingüística per millorar el teu perfil professional i adaptar-te a les demandes del mercat laboral en sectors estratègics? Reskilling Idiomes t’ho posa fàcil i, a més a més, tu decideixes el format: en línia o híbrid. Don’t worry, be happy!

    Última actualització: 18/5/2021

PROMOCIÓ

  • Amb aquesta targeta personalitzada podràs entrar i sortir, tantes vegades com vulguis i durant 15 o 30 dies consecutius, de l’aparcament que triïs de la Xarxa d’Aparcaments BSM. Només has d’escollir l’aparcament i reservar els dies que necessitis, al millor preu i amb garantia de plaça. Si la compres en línia utilitzant el codi bsmle20, gaudiràs d’un 20% de descompte.

    Última actualització: 18/05/2021

     

  • Creats per potenciar el consum cultural de la ciutadania i ajudar el sector cultural, que és un dels que ha tingut més dificultats des de l’inici de la pandèmia. Són vàlids a tots els establiments i els espais culturals de Barcelona adherits a aquesta iniciativa i s’apliquen a la compra d’entrades de teatre i cinema, música, llibres i discos. Reactivem la cultura.

    Més informació

  • L’Ajuntament de Barcelona, a través de Barcelona Activa, ha injectat 6 milions d’euros a un pla d’impuls d’ocupació a la ciutat per fer front a l’impacte de la pandèmia, protegir el treball i fomentar els llocs de d’ocupació de qualitat, amb immediatesa i com a mesura extraordinària. Un pla de xoc que inclou 4,2M€ d’un fons Covid per fer front a la pandèmia i 1,8M que s’hi destinen a plans d’ocupació extraordinaris per contribuir a la recuperació social i econòmica de la ciutat.

    Les línies d’actuació, integrades en el Centre de Coordinació de Resposta Econòmica CECORE, a curt termini o durant 2020, són:

    • Una nova línia d’ajuts a la contractació amb subvencions per a nous contractes que tinguin una durada mínima de sis mesos.
    • Accions formatives tècnic-professionals online de les persones treballadores en sectors tradicionals adaptats a les noves feines digitals, a on hi ha una millor ocupabilitat i creació de llocs de feina.
    • Un Pla de Xoc d’Ocupació Juvenil, amb un paquet de mesures per a la inserció de la població jove, amb accions de mentoria i formació a mida, amb reforç de projectes previstos amb el Servei d’Ocupació de Catalunya.
    • Contractació de persones en situació d’atur i amb especials dificultats per part de l’administració pública.
    • Celebració d’una fira al setembre destinada a reactivar les oportunitats del treball i emprenedores.
    • Activació de projectes per donar suport i reactivar l’economia de proximitat dels barris i districtes amb ajuts de fins el 80% del projecte.

     

    Última actualització: 24/07/2020

  • L'Ajuntament de Barcelona ha presentat el Pacte per Barcelona, una nova eina per aprofitar tot el potencial de la ciutat per superar la crisi del Covid-19 i generar un nou impuls per a la ciutat, de manera consensuada amb els agents de l’àmbit econòmic, social, educatiu, cultural, esportiu i científic de Barcelona, i amb una visió metropolitana.

    El Pacte és una proposta i un compromís col·lectiu per impulsar una sortida en positiu a la crisi, per sobre d’altres consideracions, per treballar amb més intensitat i de manera conjunta al voltant de les grans prioritats que, en els propers divuit mesos, ens haurien d’ajudar a avançar en la recuperació econòmica i social de Barcelona i, alhora, a continuar amb les transformacions necessàries a favor de la sostenibilitat ambiental.

    Deu grans objectius

    El Pacte per Barcelona inclou deu objectius sobre els quals es vol bastir els grans consensos per impulsar la ciutat. Són els següents:

    • Reactivar i enfortir el teixit productiu i comercial de Barcelona, com a eix dinamitzador de l’economia i creador d’ocupació.
    • Apostar per sectors econòmics resilients i innovadors, afavorint la diversificació, gràcies a l’acceleració de la transformació digital i a la capacitat tecnològica de la ciutat.
    • Impulsar l’acció comunitària reforçant els serveis socials i la seva articulació amb el teixit social i d’entitats, per respondre a la crisi i a les noves vulnerabilitats que s’afegeixen a les desigualtats existents, apostant pel paper de les cures a la nostra societat.
    • Convertir l’habitatge en una resposta econòmica, social i ambiental a la crisi.
    • Enfortir el sistema sanitari i biomèdic de la ciutat, i així contribuir a millorar la salut de la ciutadania i a consolidar Barcelona com a ciutat avançada, segura i referent sanitari.
    • Avançar cap a un nou model urbà més basat en la proximitat, donant un nou impuls a la mobilitat sostenible, a la reducció de les emissions i a la renaturalització, i refermant el compromís per fer front a l’emergència climàtica.
    • Apostar per construir un sistema educatiu i una xarxa educadora que garanteixi la igualtat d’oportunitats i constitueixi l’eina bàsica per garantir l’equitat social. Potenciar el capital científic de la ciutat, el seu valor per definir estratègies de futur i consolidar Barcelona com a espai de recerca.
    • Promoure l’accés a la cultura, enfortint el capital cultural i creatiu de la ciutat com a patrimoni de primer nivell de Barcelona, factor de cohesió i de projecció internacional. Garantir l’accés universal de tota la ciutadania a l’esport, com a eina de salut i de construcció de xarxes associatives.
    • Reactivar la ciutat com a destinació turística urbana segura, de qualitat i sostenible, i com a centre d’intercanvi professional i de retenció i captació de talent.
    • Consolidar el rol actiu de Barcelona en el context internacional, apostant per les xarxes de ciutats, la cooperació i el multilateralisme.

     

    Última actualització: 24/07/2020

  • Barcelona Activa ha estrenat un nou web per facilitar l’accés a tots els seus serveis a qui cerca feina, formació, vol emprendre o impulsar el seu negoci. Alhora, ha renovat la pàgina “Treball”, un espai enfocat a guiar les persones que estan en procés de cerca de feina o canvi professional per tots els recursos, programes i serveis que més s’ajustin a les seves necessitats.

    Última actualització: 31/12/2020

  • Enfocat als plans de millora i manteniment de la xarxa de mercats de Barcelona, està dotat amb un pressupost anual de 4 milions d’euros i inclou el desenvolupament del Pla de digitalització de la xarxa, que té un pressupost de 2,8 milions d’euros

    Última actualització: 25/05/2021

  • Aquesta plataforma digital de venda en línia oberta a tothom, creada específicament per al comerç de proximitat i la restauració de la ciutat, té el ferm propòsit d’ajudar el sector en la seva transformació digital.
    Termini: a partir del segon trimestre de 2021.

    Última actualització: 18/5/2021

  • Actuació ocupacional per afavorir la inserció laboral de persones en situació d’atur, combinant actuacions d’experiència laboral, de millora competencial i d’orientació laboral. Les persones participants s’incorporen a diferents projectes municipals connectats a sectors estratègics mitjançant una contractació laboral de 6 mesos.

    Última actualització: 18/05/2021

  • La Plataforma Empresa-Ocupació és l’eina de Barcelona Activa per cercar candidats i candidates per a les vacants laborals que les empreses de la ciutat necessiten cobrir.

    Servei permanent

CANVIS NORMATIUS

  • L’Ajuntament de Barcelona ha decidit fer canvis en les dates de pagament d’impostos, taxes i preus públics que formen part de les mesures fiscals municipals. S’ajornen els terminis de pagament per contribuir a alleugerir les dificultats econòmiques davant la crisi de la covid-19.

    Última actualització: 17/06/2020

  • L’Ajuntament ha posat en marxa Norma. Portal Jurídic de Barcelona, un web que posa a l’abast de la ciutadania tota la normativa municipal i la documentació jurídica rellevant de la ciutat amb l'objectiu de facilitar-ne el coneixement.

    El portal compta actualment amb més de 1.600 documents, si bé es va actualitzant periòdicament amb nous documents jurídics. Per exemple, ara per ara, s'hi poden consultar 475 normes, entre les quals destaquen 127 instruccions, 78 decrets municipals, 45 reglaments i 25 ordenances fiscals. El portal també inclou 950 documents de jurisprudència i 185 dictàmens.

    Més informació

  • Hem aplicat bonificacions en la quota de l’impost d’activitats econòmiques per increment de la plantilla de treballadors, per a cooperatives i per a l’ús d’energies renovables, entre d’altres.

    Consulta l’apartat d’“Impostos, taxes i preus públics” del web de l’Institut Municipal d’Hisenda de Barcelona.

    Última actualització: 18/05/2021

Mesures de reactivació de l’economia

Ajuts econòmics, assessorament laboral i empresarial, formació, normativa... Selecciona el teu perfil i explora totes les eines i recursos que estem implementant per fer front a la crisi econòmica de la Covid-19. Barcelona mai s'atura!

Descarrega't la guia completa
Anar al principi