Inici

Organitzat per:

Image
Barcelona Activa
Image
UPF
Image
Image
Always Barcelona

Webinar

Enguany, la ciutadania de Barcelona i la de tot el planeta s’han hagut d’enfrontar al desafiament global de la pandèmia del Covid19, que ha tingut unes enormes conseqüències sanitàries, econòmiques i socials.

En aquest entorn d’emergència global, la gestió de la imatge i la reputació de les ciutats s’erigeix com a factor clau per la recuperació econòmica i social, guiada per un nou model de desenvolupament econòmic més segur, més saludable, més sostenible mediambientalment i més just socialment.

Per això l’Ajuntament de Barcelona, en col·laboració amb la UPF Barcelona School of Management ha cregut adient trobar un espai de reflexió al voltant de la reputació de les ciutats, en el marc del projecte de la Marca Barcelona, per compartir bones experiències per adaptar-nos a les necessitats urgents provocades per la pandèmia.

Panels

Descobreix els panels del webinar "Repensant la marca de Ciutat en temps del Covid-19: fulls de ruta cap a la recuperació econòmica i social"

Data
Hora
Lloc
Webinar / ONLINE UPF-BSM

Introducció al Webinar a càrrec del Sr. Mario Rubert, Director de Promoció de Ciutat de l’Ajuntament de Barcelona

Data
Hora
Lloc
Webinar / ONLINE UPF-BSM

Benvinguda 
a càrrec d’Oriol Amat, Degà de la UPF - Barcelona School of Management

Benvinguda i breu reflexió sobre l’Estratègia de la Ciutat de Barcelona enfront la crisi del Covid19 i la planificació de la recuperació de l’economia local a càrrec de Jaume Collboni, 1r Tinent d’Alcalde Ajuntament de Barcelona
 

Data
Hora
Lloc
Webinar / ONLINE UPF-BSM
A càrrec del Sr. Greg Clark, urbanista i assessor de ciutats globals
Data
Hora
Lloc
Webinar / ONLINE UPF-BSM
La forma en que algunes ciutats estan donant una millor resposta a la crisi sanitària i econòmica provocada pel Covid19 ha tingut un clar impacte en la millora de la seva percepció internacional
Data
Hora
Lloc
Webinar / ONLINE UPF-BSM
Les aliances locals de ciutat fomenten respostes coordinades d’actors locals públics i privats i s’han demostrat útils per bastir consensos, optimitzar recursos, alinear relat i multiplicar accions per treure un major rendiment del valors de la marca d’una ciutat. Han ajudat també a una millor resposta enfront del Covid19?
Data
Hora
Lloc
Webinar / ONLINE UPF-BSM

Diverses persones expertes del món acadèmic debatran sobre les darreres tendències en màrqueting de ciutat, i com  les estratègies a seguir han de ser diferents de les emprades fins ara donada la nova realitat imposada pel Covid19.

Data
Hora
Lloc
Webinar / ONLINE UPF-BSM

A càrrec de Consol Vancells, Responsable de Projectes de Marca de Ciutat de l’Ajuntament de Barcelona.

Ponents

Vídeos

Introduction by Mario Rubert, Welcome from Oriol Amat and Jaume Collboni

#RethinkingCityBranding || The New Agility, Cities, COVid19, and the DNA of Cities || by Greg Clark

#RethinkingCityBranding || Managing the Global Crisis. Good local practices in response to Covid-19

#RethinkingCityBranding || City alliances, as successful responses to the crisis