Architecture and the Media 2025

Activitat finalitzada

Adreça

Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia, 7, Sants-Montjuïc, 08038 Barcelona

Horari
dl. 26 maig · 19:00 - 21:00
dt. 27 maig · 10:00 - 14:00
dt. 27 maig · 15:30 - 20:30
Saltar la galeria principal

La conferència europea Architecture and the Media és un espai de trobada i intercanvi d’experiències sobre la divulgació de l’arquitectura a través dels mitjans de comunicació.

La quarta edició de l’esdeveniment explorarà els territoris de la comunicació, més enllà dels mitjans tradicionals, que contribueixen a generar contingut sobre i al voltant de l’arquitectura, i com aquests influeixen en la percepció pública. Aquesta trobada internacional convidarà a reflexionar sobre com esdeveniments, festivals i premis configuren la difusió de notícies relacionades amb l’arquitectura.

Architecture and the Media està coorganitzada per la Fundació Mies van der Rohe i Labóh, en el marc de les EUmies Awards Talks. Amb el suport de la plataforma europea LINA i USM Modular Furniture.

Tarda

Format d’activitat
Debats i conferències
Tipus de públic
Tots els públics
Districte
Sants-Montjuïc
Entitat organitzadora
Fundació Mies van der Rohe
Labóh
Col·laboradors
LINA, USM Modular Furniture
Idioma
Anglès
Modalitat d'activitat
Presencial
Entrada
Entrada lliure amb inscripció prèvia

També et pot interessar

Aquest carrusel mostra 15 activitats simultàniament. Si activeu "següent", s'amaga la primera diapositiva i se n'afegeix una al final. Si activeu "anterior" s'afegeix una diapositiva al principi i s'amaga l'última.