#smartcityweek

Wifi, tauletes i covid-19, o com reduir l’escletxa digital a l’escola

L’ensenyament ha hagut de fer un salt endavant important a causa de la situació de confinament generada per la covid-19. Aquest salt, però, ha fet més evident la bretxa digital i ha obligat a intervenir des de diversos fronts per garantir el dret de l’educació de molts infants. Quin és l’estat de la qüestió en aquests moments? Quines conseqüències pot tenir per al futur de l’educació? Quines mesures caldria prendre per assegurar l’equitat? Aquestes són algunes de les qüestions que abordarà aquest webinar sobre la digitalització de l’educació, que reflexiona sobre si les taules i la connexió wifi són suficients per reduir l’escletxa digital a l’escola.

Hi participen:

Ana Albalat, sub-directora general de Recerca i Cultura Digital del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
Sandra Gómez, investigadora de la Fundació Ferrer i Guàrdia, autora de l’estudi La bretxa digital en les persones ateses per entitats socials.
Núria Alonso, de Colectic, cooperativa de projectes d’inclusió digital.

Modera:

Aure Farran, coordinadora del suplement Ara Criatures, del diari Ara.

Ponents

  • Ana Albalat

    Ana Albalat

    Sub-directora general de Recerca i Cultura Digital del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya

  • Sandra Gómez

    Sandra Gómez

    Investigadora de la Fundació Ferrer i Guàrdia, autora de l’estudi "La bretxa digital en les persones ateses per entitats socials"

  • Núria Alonso

    Núria Alonso

    Membre de Colectic, cooperativa de projectes d’inclusió digital

  • Aure Farran

    Aure Farran

    Coordinadora del suplement Ara Criatures, del diari Ara

Subscriu-te a la newsletter