Torna Força Teatre IV

En aquesta 7a temporada del Teatre Arnau Itinerant, torna Força Teatre de l’Escola Collaso i Gil, que celebra ja la seva quarta edició.
Es tracta d’un projecte creatiu i educatiu d’arts escèniques amb l’alumnat de 5è de primària, que s’estén al llarg de tot el curs escolar. L’objectiu principal és reforçar la competència comunicativa i l’ús del català, responent a la necessitat del centre de treballar les competències bàsiques a través del teatre. Alhora, el projecte vol establir, a llarg termini, models educatius transferibles i consolidar una mirada global del teatre com a eina pedagògica.

Força Teatre  és un treball artístic continuat que promou la formació integral dels infants, prenent com a eix central el joc i, de manera específica, el joc dramàtic amb totes les seves dimensions educatives. L’espai es concep com un complement al treball d’aula, una pràctica transversal on conflueixen coneixements, somnis i experiències. Les arts escèniques hi esdevenen una via per aprendre la força del grup, potenciar la creació col·lectiva i assolir una cohesió que permet comprendre el valor dels reptes compartits.

El projecte és coordinat i dinamitzat per Forn de Teatre Pa’tothom, i es duu a terme gràcies a la col·laboració sostinguda entre el Teatre Arnau Itinerant i Caixa d’Eines – Programes de Cultura i Educació del Pla de Barris de l’Ajuntament de Barcelona.

Us deixem el vídeo de l’anterior edició: