Cheek by Jowl
Beatrice-Joana encén la flama de l’amor en Flores, però ella qui estima és Alsemero. Flores està disposat a qualsevol cosa per aconseguir l’amor de la seva estimada; ella està disposada a qualsevol cosa per desempallegar-se’n... Un embolic clàssic per a un irresistible thriller d’horror, sexe i mort...
Escrita per Thomas Middleton i William Rowley, contemporanis de Shakespeare, The Changeling és una de les grans tragèdies del teatre anglès de tots els temps. Estrenada a Londres el 1622, l’obra continua fascinant audiències d’arreu del món pel seu debat moral i per la riquesa psicològica d’uns personatges que es transformen per esdevenir quelcom diferent del que semblen, i demostrar així la fràgil frontera que separa l’amor i la bogeria. The Changeling marca el retorn al Festival de Barcelona de Cheek by Jowl que, amb vint-i-set produccions en vint-i-tres anys de carrera, està considerada una de les deu millors companyies de teatre del món. Els treballs del grup, com el Cid de Corneille, les Tres germanes de Txèkhov o el Conte d’hivern de Shakespeare, han estat vistos per milers de persones a quatre-centes ciutats d’una quarantena de països. El seu llistat de premis és impressionant; entre els guardons cal destacar el que la crítica de Barcelona els va concedir per Measure for Measure, presentada al Grec 94.
Música: Catherine Jayes; Direcció: Declan Donnellan; Direcció associada i moviment: Jane Gibson; Direcció de lluita: Terry King, Paul Benzing; Direcció tècnica: Simon Bourne; Intèrprets: Laurence Spellman, Clifford Samuel, Jodie McNee, Tom Hiddleston, Jotham Annan, Olivia Williams, Jennifer Kidd, David Collings, Will Keen, Jim Hooper, Tobias Beer, Philip McGinley, Phil Cheadle; Escenografia: Nick Ormerod; Disseny de so: Gregory Clarke; Supervisió de vestuari: Angie Burns; Disseny de llums: Judith Greenwood; Ajudant de direcció: Owen Horsley; Fotografia de producció: Keith Pattison; Càsting: Siobhan Bracke; Mestre de veu: Patsy Rodenburg; Mànager: Mark Simpson; Direcció executiva: Griselda Yorke; Administració: Jacqui Honess Martin; Direcció tècnica d'escena: Dougie Wilson; Sotsdirecció d'escenari: Clare Lowley; Assistència a la direcció escènica: Martha Mamo; Direcció de guarda-roba: Vic Cree; Accessoris: Kathy Anders, Lisa Buckley; Versió catalana: Alain Miret;