Portes obertes de 19h a 1h a totes dues seus i a la seu de Parc Montjuïc a més a més podreu fer visites guiades a les exposicions que ofereix.
VISITES GUIADES EXPRÉS.
L’educadora del museu donarà les idees clau de les exposicions.
Durada de cada visita: 20 minuts
De 19.30 a 21.30 h.
EXPOSICIÓ TEMPORAL “BARCELONA, CIUTAT GEGANT. 600 ANYS DE FESTA I TRADICIÓ ”
La visita recorre la tradició gegantera a la nostra ciutat amb motiu dels 600 anys de la primera referència documentada,. Els gegants són un dels elements festius més coneguts de la cultura tradicional catalana. La visita s’endinsa en els orígens de la tradició i els elements més característics tot descobrint també com el fet geganter el podem trobar en altres llocs del món.
EXPOSICIÓ PERMANENT “SENTIR L’OBJECTE”
La visita fa un recorregut per les col•leccions d’objectes del museu. Els grups humans de totes èpoques i cultures produïm tota mena d’objectes i aquests generen relacions socials i informen sobre rols, maneres d’organitzar-se i formes d’entendre el món. Des d’atuells de cuina, utensilis rituals, joguines, eines de treball o elements festius, tot plegat ens permetrà llegir la comunitat des d’una òptica peculiar i com la cultura es transforma.
Ambdues visites es faran a la seu Parc Montjuïc del MUEC, passeig de Santa Madrona, 16.
Visites gratuïtes. Sense reserva prèvia.
Per més informació: reservesmeb@bcn.cat i al telèfon 93 256 23 00.
Dissabte 17 de maig.
De 19.00h a 20:50h.
Activitat gratuïta.
No cal reserva prèvia.
Telèfon: 93.256.23.00
Afegeix-la a favorits
Desa al teu perfil tot el contingut que t’interessi per accedir-hi fàcilment quan vulguis
Per poder valorar-la i per guardar-la a la llista de favorits has de registrar-te al Museu Etnològic i de Cultures del Món i haver iniciat la sessió.
Inicia la sessióRegistra'tUbicació de l'activitat
Seu Parc Montjuïc
Hores de visita:
De dimarts a dissabte, de 12 a 19 hores
Diumenges i festius, de 12 a 20 hores
Dilluns, tancat (excepte festius)