Podràs gaudir d’exposicions, activitats, visites guiades, així com de l’actualitat sobre peces de les nostres col·leccions, la col·lecció en línia, la biblioteca especialitzada, els esdeveniments del Museu o relacionats amb ell... Tot en un clic.
Descobreix la programació del MuEC i tot el que pot oferir-te!
L’any 2017 el Museu Etnològic i el Museu de Cultures del Món van esdevenir un únic museu, el Museu Etnològic i de Cultures del Món (MuEC), amb dues seus: la Seu Parc Montjuïc, a l’edifici del Museu Etnològic inaugurat el 1973 i reobert l’any 2015 després d’una remodelació de quatre anys, i la Seu Montcada, al Palaus Nadal i Palau Marquès de Llió, restaurats expressament per crear aquest espai de preservació, difusió i projecció social.
@MUEC_BCN #MUECParcMontjuïc
@MUEC_BCN #MUECMontcada
L’exposició permanent de la Seu Montcada mostra una selecció de peces de diverses cultures del món. Amb el suport de mitjans interactius i audiovisuals, la personael visitant podrà situar els objectes en el context en el qual es van ser crearts.
L’exposició permanent de la Seu Parc Montjuïc porta per títol "Sentir el patrimoni" i està dedicada a explicar com l’objecte, sigui quin sigui, s’impregna del caràcter de la comunitat que el concep i l’utilitza.
Ves a l'exposició permanent de la Seu Parc MontjuïcSeu Montcada
Del 19 al 22 de juny.
Confecció col·lectiva d’una catifa floral tradicional per al Corpus 2025Seu Montcada
Divendres 27 de juny (amb motiu de la Festa Major del Casc antic) i dissabte 27 de setembre (amb motiu de les Festes de la Mercè).
Màscares i superpoders. Un viatge per Àfrica i Oceania
Les col·leccions del Museu Etnològic i de Cultures del Món de Barcelona abasten aspectes molt diversos de les formes de viure i les seves representacions simbòliques de gran varietat de cultures d’arreu del món. Els fons estan formats pels testimonis materials i la documentació de context generada durant les campanyes de recopilació que el Museu ha dut a terme.