Xerrada 'Primers auxilis - El primer intervinent: Quan la humanitat actua abans que l'ambulància'
Horaris
| Dies | Hores | Preus | Observacions | |
|---|---|---|---|---|
|
Dimarts |
de 17.00 h a 19.00 h |
Entrada Gratuïta |
Cal inscripció prèvia. Places limitades. |
Centre Cívic Teixonera
- Adreça:
- Carrer d'Arenys, 75
- Districte:
- Horta-Guinardó
- Barri:
- la Teixonera
- Població:
- Barcelona
Xerrada pràctica amb l'objectiu de donar visibilitat al paper del primer intervinent, la persona comuna capaç de salvar vides abans que arribin els serveis d'emergència. S'explorarà la importància d'actuar amb coneixement, calma i compassió en situacions crítiques.
Es presentaran casos reals, com la Marató de Boston, per conscienciar que qualsevol pot trobar-se davant una emergència.
Es tractarà el factor temps com a element clau i s'ensenyarà la conducta PAS (protegir, avisar, socórrer). També es mostren tècniques bàsiques davant una aturada cardíaca i una hemorràgia greu, així com estratègies per gestionar l'estrès i comunicar-se amb la víctima.
A càrrec de Jorge Martín Martín, de l'associació Me duele el Mundo - RESCUELIFE, tècnic en socorrisme i cooperant humanitari .