
Cassandra Khaw i la corporalitat virtual
L'escriptora de ciència-ficció i terror i guionista de videojocs farà una conferència el 3 de febrer al CCCB.
Com a activitat paral·lela a l'exposició Gameplay. Cultura del videojoc, que trobareu fins al 3 de maig al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), i que forma part del cicle de conferències titulat El joc permanent, que també té lloc al CCCB, el dilluns 3 de febrer a les 18.30 h l'escriptora i guionista de videojocs de Malàisia Cassandra Khaw oferirà una ponència durant la qual llegirà un relat que parla de la capacitat transformadora del cos virtual. La sessió la presentarà l'escriptora i crítica cultural Laura Fernández, i Khaw partirà, en la seva intervenció, de la idea que els videojocs ens donen la possibilitat d'endinsar-nos en una realitat incorpòria en què la ment s'escindeix aparentment del cos, però en realitat el cos roman allà, ja sigui a través de la seva mutació en avatars digitals o com a eina que permet la interacció amb la màquina.
Especialitzada en els camps de la ciència-ficció i el terror, Cassandra Khaw ha publicat des de poesia fins a relats breus. Col·labora o ha col·laborat en diverses publicacions de tecnologia i videojocs, i ha participat en la creació de jocs com Sunless Skies o She Remembered Caterpillars. En ficció, la seva darrera obra publicada és Persons non grata (2019), traduïda al català per Ernest Riera i publicada per Mai Més.
La conferència del 3 de febrer es farà en anglès i hi haurà servei de traducció simultània anglès-català. També s'oferirà servei d'interpretació en llenguatge de signes.
Per a més informació i per comprar les entrades, consulteu l'enllaç.



