
La màgia de Freddie Mercury torna als escenaris
El Teatre Apolo presenta 'Queen is Back', un homenatge fidel a l’última gran gira de la mítica banda britànica.
Els i les fans de Queen tenen una cita ineludible aquest estiu. L'espectacle Queen is Back torna a recórrer Europa amb una nova gira plena d'energia, passió i fidelitat absoluta a la posada en escena que la banda britànica va oferir en la seva llegendària gira del 1986, l’última amb Freddie Mercury al capdavant.
Aquest tribut internacional, que s'ha convertit en un dels més aclamats del continent, no només recrea amb rigor els detalls escenogràfics i musicals d’aquell tour històric, sinó que també presenta una formació artística de primer nivell que captiva tant els nostàlgics com les noves generacions de fans.
Des d’Itàlia, Daniele Fasciani assumeix el repte de donar vida a Freddie Mercury amb una caracterització meticulosa i una veu que no deixa indiferent. Acompanyat de Giacomo Figliolino en el paper del carismàtic guitarrista Brian May, Roberto Damicis com a Roger Taylor i Julio Llorca en el rol del discret, però fonamental John Deacon, el grup recrea amb emoció i potència l’essència de Queen.
El repertori inclou tots els grans èxits de la banda, des de Bohemian Rhapsody fins a We Are the Champions, passant per himnes com Radio Ga Ga, A Kind of Magic, Don’t Stop Me Now o Somebody to Love.
Queen is Back no és només un concert, és una experiència. Un viatge musical i emocional per la història d’una de les bandes més icòniques del segle XX, que demostra que la màgia de Queen continua viva sobre els escenaris. Trobareu més informació a la pàgina web del Teatre Apolo.