
Energia i tendresa a 'Pink Unicorns', de La Macana
El muntatge explora les diferències intergeneracionals a partir de les relacions entre un home i el seu fill adolescent.
La companyia La Macana, amb residència a Galícia, la van fundar fa poc més d'una dècada la ballarina, coreògrafa i productora Caterina Varela i el ballarí i coreògraf Alexis Fernández. Els dies 22 i 23 d'octubre presenta al Mercat de les Flors el seu nou espectacle, Pink Unicorns. A Varela no la veureu a l'escenari, ja que és un muntatge per a dos ballarins, però sí a Alexis Fernández, que s'acompanya de Paulo Fernández. Els cofundadors de la companyia, juntament amb Samir Akika, signen la creació d'aquesta proposta en la qual, a través del cos, s'estableix un diàleg entre pare i fill. Akika, a més, n'ha assumit la direcció.
Es tracta d'una peça de dansa enèrgica, tendra i amb tocs d'humor, que als seus autors els serveix per endinsar-se en les grans diferències intergeneracionals, i ho fan a partir de dos personatges, un home i el seu fill que es troba en plena adolescència. Aquestes diferències entre generacions són avui més importants, segons reflecteix el muntatge, a causa de la tecnologia i de les noves maneres dels joves de comunicar-se a través de les xarxes. Per als que ja coneguin alguns treballs del grup, Pink Unicorns va en la seva línia de presentar unes peces amb un potent material físic i una poètica acurada.
Per a més informació i entrades, cliqueu aquí.