
Una serp visita l'Institut Confuci per celebrar l'any del Drac
La fundació barcelonina acull una projecció del film d'animació La serpiente blanca.
No és cap drac sinó una serp la protagonista d'aquest film, però, tot i això, aquesta sessió de cinema serveix per commemorar el nou any del Drac que comença, precisament, el mateix dia de la projecció de La serpiente blanca, el dissabte, 10 de febrer.
La serpiente blanca és un film d'animació que dirigeixen a quatre mans Amp Wong i Zhao Ji. És una producció xinesa i nord-americana estrenada el 2019 que té una durada de 99 minuts i s'adreça a espectadors i espectadores de més de dotze anys.
L'animació és el vehicle per a un film d'aventures amb elements romàntics que es basa de fet, en una coneguda llegenda tradicional xinesa, una història antiga amb dimonis, bèsties mitològiques i moltes arts marcials.
Tot per explicar-vos la història de la Blanca, una noia que corre perill i a qui salvarà un caçador de serps d'un poble proper, en Xuan. La noia no recorda ni qui és ni d'on ve, així que tots dos començaran un periple per mirar d'esbrinar el misteri.
Mentre vagin fent camí, entre tots dos naixeran sentiments. A poc a poc, s'endinsaran en el passat, però mentre ho facin descobriran que hi ha implicades en la història moltes forces sobrenaturals...
Ja veureu que, aquí, les serps es transformen en noies boniques i un monjo budista pot ser, en realitat, una tortuga malèfica amb ganes de destruir la felicitat de la protagonista... Pel·lícules, òperes xineses i sèries de televisió han fet servir en moltes ocasions l'argument d'aquesta història, que ara es converteix en un film de dibuixos animats.
Si voleu saber com s'acaba, veniu a gaudir d'aquesta història tradicional xinesa explicada de la manera més moderna: amb una pel·lícula d'animació. Abans de venir, però, consulteu al web de la Fundació Institut Confuci tota la informació sobre la projecció.