Tornar

Albert Boira presenta ‘Como pasar de los 60 y no morir en el intento’

La tercera edat arriba carregada de mals d’esquena, però també d’humor

Albert Boira presenta ‘Como pasar de los 60 y no morir en el intento’, un monòleg hilarant sobre l’art i el caos d’envellir.

Una etapa marcada per la jubilació. La tercera edat simbolitza gaudir de més temps, però també de menys aptituds físiques per treure-li suc a la vida. Malgrat aquestes limitacions, fer-se vell també és una oportunitat per redescobrir passions, cultivar relacions i compartir sapiència amb les generacions més joves. Però, quan comença algú a ser considerat vell o vella?

Aquesta és la pregunta que enceta la hipòtesi d’Albert Boira, qui presenta Como pasar de los 60 y no morir en el intento, un espectacle d’humor que transforma les petites tragèdies quotidianes en anècdotes absurdes que et faran riure... i molt! Un monòleg actual que explora les etapes de la vida des d’una perspectiva irònica amb la qual, probablement, us sentireu identificades i identificats.

Recordeu aquella primera vegada que us van cedir el seient al transport públic? Si no us ha passat mai, sí, encara sou joves. O potser us conserveu molt bé. Sigui com sigui, Como pasar de los 60 y no morir en el intento és un viatge a través d’aquell caos que anomenem envellir i que si no porta un mal d’esquena, porta una cana rebel. Trobareu més informació a la pàgina web del Teatre Muntaner.

Data de publicació: Dimecres, 30 juliol 2025
  • Comparteix