Cursa inclusiva 2K
Fitxa tècnica
Hi podran participar les persones amb discapacitat intel·lectual o amb mobilitat reduïda que, per condició física, no puguin fer una distància de 10 km. En cas de dubte, consultar a l'organització.
Dia de la cursa: Diumenge 21 de setembre de 2025
Sortida: 9.15 h – 9.30 h (la incorporació dels participants a la cursa inclusiva 2k es realitzarà en el moment que el volum d’atletes de la 10k ho permeti). xamfrà c. Tamarit amb c. Entença
Arribada: pl. Catalunya
Distància: 2 km.
Inscripcions: Per inscriure’s cal enviar un correu electrònic a merce@lasansi.com fins a les 23.59 hores del 12 de setembre. La inscripció és obligatòria tant per al corredor com per l’acompanyant.
-
Inici: xamfrà c. Tamarit amb c. Entença.
Itinerari: xamfrà c. Tamarit amb c. Entença, gir a la dreta per incorporar-se al c. Rocafort (incorporació a la Cursa 10 K) fins gir a la dreta al c. Floridablanca, gir a l’esquerra a la ronda Sant Antoni, pl. Universitat, gir a la dreta al c. Pelai, gir a l’esquerra i arribada a pl. Catalunya.
Final: pl. Catalunya.
-
- La Cursa inclusiva 2k Mercè Bimbo Global Race se celebrarà el diumenge 21 de setembre. Està integrada en els últims dos quilòmetres de la cursa open de 10km de la Mercè.
- És gratuïta. La sortida es donarà al c. Tamarit amb c. Entença.
- L’hora de concentració dels participants serà a les 9.00 h del matí.
- La cursa està oberta a tots els ciutadans i ciutadanes majors de 14 anys amb discapacitat intel·lectual o amb mobilitat reduïda que, per condició física, no puguin fer una distància de 10 km. Hauran de presentar la targeta de discapacitat.
- Els i les participants han d’anar acompanyats per l’entrenador o tutor legal, els quals hauran d’estar degudament inscrits a la cursa, però sense xip.
- És obligatori l’ús de xip per al/la participant, però no per a l’acompanyant, ja que provocaria confusió en la classificació.
- L’hora de la sortida es decidirà en el mateix moment en funció del flux de corredors de la cursa Open. El responsable d’aquesta decisió serà el responsable tècnic de la prova.
- Per inscriure’s cal enviar un correu electrònic a merce@lasansi.com fins a les 23.59 hores del 12 de setembre. La inscripció és obligatòria tant per al corredor com per l’acompanyant (els acompanyants no han de portar xip).
- Recorregut: xamfrà c. Tamarit amb Entença, gir a la dreta per incorporar-se al c. Rocafort (incorporació a la Cursa 10 K) fins gir a la dreta al c. Floridablanca, gir a l’esquerra a la ronda Sant Antoni, pl Universitat, gir a la dreta al c. Pelai , gir a l’esquerra i arribada a pl. Catalunya.
- Hi haurà trofeu per als tres primers classificats, tant en categoria femenina com masculina i la medalla "Finish" per a totes les persones participants.
- A l’arribada hi haurà un punt de trobada identificat amb banderoles del programa Esport Inclou de fàcil identificació per als i les participants, on hi haurà un avituallament sostenible, en espera del lliurament de premis.
- A la meta hi haurà personal identificat per acompanyar els corredors i corredores al punt de trobada.
- Per a informació general, consultar el web de la Cursa de la Mercè.
- Per a més informació, cal enviar un correu a merce@lasansi.com.
Els i les participants, obligatòriament, han d’anar acompanyats d’entrenador o tutor legal.
El dorsal i la samarreta s'hauran de recollir el 19 de setembre d'11.00 a 20.00 h o el 20 de setembre de 10.00 a 19.00 h al Pavelló d’Itàlia, a la plaça Carles Buïgas, just davant la Font Màgica.