Barcelona Cultura

Apropem la cultura als barris. Propostes de cinema, música en directe, circ, teatre, dansa, art i pensament. Entrada gratuïta

Gracias por todo

La impuntual

28/03/2025 - 20:00h

CC La Farinera del Clot

Teatre

Durada: 72 minuts / Idioma: Castellà

Edat recomanada: Públic general

Mariana Pia i Ester Verdugo són amigues i també un duo musical per a funerals que viu a mort la seva professió. Un dia el seu cap a la Funerària Muette els anuncia que hauran de competir perquè hi ha retallades de personal i només podrà quedar-se’n una… Però, a més, hauran de demostrar qui val més de les dues en el funeral d’una amiga del passat, Rita Morales.

Gracias por todo és una història sobre l’amistat i la mort. Les dues actrius i creadores de l’espectacle, Ángela Palacios i Alba Rubió, ofereixen un recital interpretatiu en què, a banda d’actuar, canten. És una obra amb humor negre i sorpreses constants.

Espectacle recomanat per a més de 12 anys.

La impuntual

Ángela Palacios i Alba Rubió són les fundadores de la companyia La impuntual. Actriu, dramaturga i directora, Ángela Palacios va néixer a La Rioja. Amb la companyia Los espejos son para mirarse l’any 2015 va estrenar Mirta en espera, i sis anys més tard Salve Regina, una obra aclamada pel públic i la crítica i que, el febrer de 2023, va viatjar als teatres de Buenos Aires. Palacios també és fundadora d’una altra companyia d’arts escèniques: Los Prometidos.

Alba Rubió és actriu i cantant. Amb Modesto Lai van crear l’any 2011 Ual·la!, un virtuós duet escènic barceloní unit per la música i l’humor, que va néixer arran d’un concert entre amics al sofà de casa seva. Unint l’humor i la música amb la reflexió i la consciència de la societat actual, van gravar dos discos i van estrenar espectacles com Indigesta fama o Play!, que es van poder veure al nostre circuit d’arts escèniques.

Compartir

Altres esdeveniments:

Veure tots