El Trofeu Internacional Quad-rugbi en cadira de rodes celebra la seva 6a edició

El cap de setmana del 14 i 15 de setembre se celebra la 6a edició del trofeu de rugbi adaptat per a persones amb mobilitat reduïda al Pavelló de l’Espanya Industrial (Sants).
Deportistas de quad-rugby en silla de ruedas y la camiseta de la selección catalana se reúnen en círculo en la pista de juego.

06/09/2024 11:47 h

La Federació Catalana d’Esports de Persones amb Discapacitat Física (FCEDF) organitza la 6a edició del Trofeu Internacional de Quad-rugbi en cadira de rodes a Barcelona. Se celebra el cap de setmana del 14 i 15 de setembre al Pavelló de l’Espanya Industrial (Sants) i hi assisteixen les seleccions de Països Baixos, Finlàndia, Suïssa i Catalunya.

El Quad-rugbi, o rugbi en cadira de rodes, és un esport paralímpic d’equip per a persones amb mobilitat reduïda que es practica arreu de 20 països. Aquesta sisena edició del trofeu compta amb la participació de l’Ajuntament de Barcelona i dona a conèixer i promociona aquest tipus d’esport adaptat per a persones amb discapacitat. A més, fomenta la millora del rendiment dels esportistes catalans a través de la competició amb les seleccions internacionals d’alt nivell.

El trofeu inclou un total de 8 partits entre les 4 seleccions participants, que fa anys que desenvolupen aquest esport. El dissabte 14 es juga una fase de lliga i el diumenge 15 les fases finals. El lliurament de premis té lloc el diumenge vora les 13.00 hores, durant la cerimònia de clausura. Tots els partits de dissabte de la Selecció Catalana i els dos partits de diumenge es podran seguir en directe a través del Canal Youtube de la Federació.

Consulta tota la informació a la pàgina web de la Federació Catalana d’Esports de Persones amb Discapacitat Física (FCEDF).

Etiquetes associades a la notícia