Grup de Re-lectura
05.02.2026 A La Tribu, de 19 a 21 h
12.03.2026 A La Fabra, de 19 a 21 h
El Grup de Re-lectura és una proposta que busca generar nous marcs d’interpretació per a les exposicions a partir de la lectura. En cada trobada es presenta una selecció de textos i publicacions que dialoguen, de manera directa o tangencial, amb els continguts de la mostra.
En col·laboració amb diferents col·lectius i entitats, el programa es desplega en una sèrie de trobades i conclou amb una activació a les sales de l’exposició: una acció breu i oberta al públic que tradueix les reflexions del grup en format performatiu, participatiu o instal·latiu.
Aquest primer Grup de Re-lectura estarà dinamitzat per l’escriptora Irene Pujadas i en col·laboració amb la llibreria de Sant Andreu La Tribu, amb qui iniciem aquest nou espai de pensament i diàleg.