Informació butlleta informació
· Per a formalitzar la inscripció cal omplir tots els camps de la butlleta i presentar una còpia del DNI. En cas d’escollir la quota reduïda heu de presentar un document que acrediti la condició d’estudiant menor de 29 anys, persona aturada, jubilada o pensionista.
· Podeu presentar la butlleta, junt amb la còpia del vostre DNI i la documentació acreditativa de la quota reduïda en cas necessari, a les taquilles del Museu d’Història de Barcelona de la Plaça del Rei (de dimarts a diumenge de 10 a 19 h) o enviar-la:
Per correu postal: Museu d’Història de Barcelona. Informació i Reserves, c/ Baixada de la Llibreteria, 7. 08002 Barcelona Per correu electrònic: Com a document annex, escanejat a: amicsmuseuhistoria@bcn.cat.
· Un cop rebuda la butlleta complimentada i signada, us donarem d’alta en el programa d’Amics i Amigues del Museu d’Història de Barcelona i ja podreu accedir a tots els avantatges del programa durant un any natural. La targeta us arribarà per correu postal al vostre domicili.
· Per tal de gaudir d’accés gratuït a tots els centres del Museu us heu de dirigir al mostrador de la recepció per mostrar la targeta d’Amic/Amiga, juntament amb el vostre DNI. La targeta es renova automàticament si el titular no indica el contrari. Atès que l’única forma de pagament de la inscripció és per domiciliació bancària, la renovació es realitzarà una setmana abans que caduqui la inscripció.
· La targeta física sempre és la mateixa llevat que el titular vulgui canviar de modalitat. En aquest cas se li renovaria amb un nou codi de barres. En cas que el titular demani un duplicat de la targeta, perquè li han robat, l'ha perdut o s'ha deteriorat, rebrà al seu domicili una nova targeta sense haver d'esperar a renovar la inscripció.
· Per regalar qualsevol modalitat de targeta a un altre persona és necessari omplir la butlleta d’inscripció amb les dades del titular beneficiari. Les dades de domiciliació bancària són imprescindibles, ja siguin les del titular o les de la persona que regala la subscripció.
· En totes les sortides d’un dia, itineraris o visites comentades a museus i exposicions, cal fer la reserva prèvia contactant directament amb Informació i Reserves del Museu d’Història de Barcelona al telèfon 93 256 21 22 (de dilluns a dijous de 9 a 15 h i divendres de 9 a 15 h i de 16 a 19 h) o per correu electrònic a: amicsmuseuhistoria@bcn.cat. En cas d’activitat de pagament, un cop formalitzada la reserva, cal abonar l’import 10 dies abans de l’activitat (en cas contrari la reserva es considerarà anul·lada). No es podrà fer cap activitat si anteriorment no s’ha formalitzat la reserva i no s’ha fet el pagament corresponent.
· Les activitats dels Amics i Amigues són programades exclusivament per als titulars de la targeta. Tanmateix, podran convidar a una persona acompanyant sempre i quan ho especifiqui en l’activitat concreta publicada a l'agenda d'activitats.
· Podeu contactar amb la persona responsable dels Amics i Amigues del Museu d’Història de Barcelona per sol·licitar informació, fer suggeriments, etc., al correu electrònic: amicsmuseuhistoria@bcn.cat i rebreu una resposta de la manera que hagueu convingut (via telefònica, entrevista o correu electrònic).
Per a més informació podeu escriure a l’adreça de correu electrònic amicsmuseuhistoria@bcn.cat, o bé trucar al telèfon 93 256 21 22.
Si voleu rebre tota la informació del museu ompliu aquesta informació ttps://www.barcelona.cat/museuhistoria/ca/altabaixa-de-la-base-de-dades-del-museu